اقامتگاه بومخانه ددنگه گرگان

استان گلستان، کیلومتر ۷ بزرگراه گرگان – مشهد، روستای دودانگه، کوچه فاطمیه، فاطمیه سوم
امکانات و ویژگی ها
دوربین مداربسته
باربیکیو
کپسول آتشنشانی
حمام عمومی
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
یخچال مشترک
فضای سبز
تهویه مطبوع
پارکینگ
امکانات اتاق
صبحانه
بخاری گازی
کولر گازی
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

بومگردی ددنگه یک اقامتگاه منحصر به فرد برای تفریح، استراحت و تجربه‌ی هیجان‌انگیز است. این اقامتگاه در منطقه‌ای روستایی دودانگه گرگان واقع شده است، که به شما امکان تجربه زندگی در محیطی طبیعی و آرام را می‌دهد. بومگردی ددنگه دارای دو طبقه است و در کل 4 اتاق دارد، که همگی به صورت کفخواب می‌باشند. سرویس بهداشتی و حمام این اتاق‌ها به صورت مشترک در محوطه قرار دارند. این اقامتگاه همچنین دارای پارکینگی با ظرفیت 10 خودرو است که به مسافران امکان پارک خودروهایشان را می‌دهد.

لازم به ذکر است که برای ورود به بخش ورودی و اتاق‌های طبقه بالا، تعدادی پله وجود دارد، بنابراین مهمانانی که همراه با سالمندان، کودکان یا افراد دارای معلولیت هستند، باید این نکته را در نظر داشته باشند. همچنین در این بومگردی، پذیرش حیوانات خانگی مجاز نیست.

فضای کوهپایه‌ای و جنگلی اطراف اقامتگاه باعث می‌شود تا شما بتوانید از طبیعت بکر و زیبای اطراف بهره‌برداری کنید. می‌توانید پیاده‌روی‌های لذت بخشی در این منطقه داشته باشید و از آرامش و زیبایی طبیعت بهره‌مند شوید. بنابراین، در سفر خود کوله‌پشتی، زیرانداز و وسایل کمپینگ را به همراه داشته باشید تا بتوانید به صورت کامل از طبیعت اطراف استفاده کنید.

امکانات و خدمات اقامتگاه

با توجه به اطلاعات ارائه شده، اقامتگاه بومگردی ددنگه امکانات و خدمات متنوعی را برای مسافران فراهم می‌کند. امکانات اقامتگاه شامل آشپزخانه مرکزی است که مهمانان می‌توانند از آن استفاده کنند و در صورت تمایل، از رستوران اقامتگاه برای سفارش وعده‌های غذایی با هزینه جداگانه استفاده نمایند. همچنین، صبحانه رایگان به مسافران ارائه می‌شود.

اقامتگاه دارای سیستم سرمایشی کولر گازی و سیستم گرمایشی بخاری گازی است، بنابراین در هر فصلی می‌توانید از تنظیم دمای مناسب در اتاق‌ها لذت ببرید.

در ضمن، اقامتگاه ددنگه به اماکن تفریحی و خدماتی نیز نزدیکی دارد. فاصله تا سوپرمارکت و نانوایی تنها 300 متر است، امکان خرید و تامین نیازهای روزمره را آسان می‌کند. همچنین، در فاصله 3 کیلومتری اقامتگاه، پمپ بنزین قرار دارد. اگر به دریا علاقه‌مند هستید، فاصله تا ساحل حدود 40 دقیقه است و شما می‌توانید از زیبایی و آرامش دریا لذت ببرید. همچنین، فاصله تا جنگل تنها 2 کیلومتر است، که برای گشت و گذار در محیطی طبیعی و دلنشین بسیار مناسب است.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۵
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر ۲ روزه گرگان
هتل های مرتبط
اقامتگاه بوم گردی عمارت شبهای جعفرآباد گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی مزرعه آفتابگردان گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی عمارت توسکا گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی میرزا عابدین گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی خانه سبز گرگان گلستان گرگان از ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}