اقامتگاه بوم گردی آمادای همدان

استان همدان، شهر همدان، خيابان شهدا، محله ي جولان، كوچه ي بهمن، پلاكـ ٦١
شروع قیمت از
۱,۳۳۵,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
دوربین مداربسته
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
یخچال مشترک
فضای سبز
تهویه مطبوع
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
صبحانه
بخاری گازی
سیستم گرمایش و سرمایش
کولر آبی
سرویس بهداشتی ایرانی
سیستم تهویه هوا
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بومگردی آمادای واقع در محله جولان همدان می‌باشد. بافت سنتی و جذاب آن باعث شده تا توجه گردشگران را حسابی به خود جلب نماید. این اقامتگاه دارای 8 باب اتاق است که تمامی امکانات رفاهی تا حد امکان در آن‌ها رعایت شده است. برخی از اتاق‌ها دارای سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی هستند و برخی دیگر تنها سرویس بهداشتی ایرانی دارند. 

امکانات و خدمات اقامتگاه

صبحانه در این اقامتگاه رایگان است، اما شما می‌توانید برای دیگر وعده‌های غذایی به سراغ رستوران با غذاهای سنتی و شمالی در این محله بروید یا از آشپزخانه مشترک در اقامتگاه استفاده کنید. تعدادی از اتاق‌های اقامتگاه بومگردی آمادای همدان دارای آشپزخانه خصوصی هستند. 

شما با داشتن مدارک شناسایی معتبر می‌توانید در این اقامتگاه اسکان داشته باشید. اما باید بدانید که امکان برگزاری مراسم و جشن در این محل وجود ندارد. همچنین شما نمی‌توانید حیوانات خانگی خود را به این اقامتگاه ببرید. استعمال دخانیات و سیگار هم در اقامتگاه بوم‌گردی آمادای همدان ممنوع می‌باشد. 

اقامتگاه بومگردی آمادای تنها ده دقیقه با فرودگاه همدان فاصله دارد. مسافران می‌توانند در کمتر از ده دقیقه خود را از ترمینال به این اقامتگاه برسانند. فاصله اقامتگاه تا ایستگاه راه آهن همدان هم حدود بیست دقیقه خواهد بود. 

جاذبه های گردشگری

دسترسی آسان این مجموعه به اماکن گردشگری دیگر همچون تالاب آبشینه، سد و دریاچه اکباتان، کلیسای گریگوری، دره مراد بیگ، غار علی‌صدر و... باعث شده تا رضایت مهمان را کسب نماید.

 

قیمت مقرون به صرفه‌، برخورد میزبان اقامتگاه، کیفیت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و... نیز از دیگر امتیازات اقامتگاه آمادای می‌باشد. این اقامتگاه دارای نگهبان بوده و همچنین اطراف آن دوربین مداربسته وجود دارد. امنیت آن باعث می‌شود تا نبود پارکینگ در آن به چشم نیاید، چرا که می‌توانید در بیرون از اقامتگاه خودرو خود را پارک کنید. 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۵
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 4 روزه به همدان
برنامه سفر 3 روزه به همدان
هتل های مرتبط
اقامتگاه بوم گردی شبستان همدان همدان همدان
اقامتگاه بوم گردی شهر پنهان سامن ملایر همدان ملایر از ۶۶۷,۰۰۰ تومان
اقامتگاه بوم گردی خانه سادات تویسرکان همدان تویسرکان از ۶۶۷,۰۰۰ تومان
هتل خاتم همدان همدان همدان
هتل آپارتمان سفیر همدان همدان همدان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}