اقامتگاه بوم گردی حاجی اسماعیل همدان

استان همدان، شهر همدان، میدان مدرس، انتهای دوازده متری نواب صفوی، جاده خاکی به سمت شهرک الوند، کوچه باغ اول سمت چپ
امکانات و ویژگی ها
حمام عمومی
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
خدمات تور
فضای سبز
آلاچیق
تهویه مطبوع
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
شومینه هیزمی
بخاری نفتی
کرسی
پنکه
مشاهده بیشتر
درباره

یکی از جذاب‌ترین و دلپذیرترین اقامتگاه‌های همدان، اقامتگاه بومگردی حاجی اسماعیل است که در میدان مدرس واقع شده و فضای سرسبز و دلبازی دارد. فاصله اقامتگاه تا فرودگاه این شهر 15 دقیقه رانندگی با خودرو است و برای رسیدن به پایانه مسافربری باید یک ربع در مسیر باشید. اگر هم قصد سفر با قطار را دارید باید بدانید که فاصله آن را ایستگاه راه آهن هم تنها نیم ساعت خواهد بود. به همین خاطر می‌توانید در سریع‌ترین زمان خود را به آنجا برسانید. 

اقامتگاه بومگردی حاجی اسماعیل همدان نمای قدیمی و سنتی دارد. اما کاملا ایمن و مطمئن می‌باشد. خانه‌ای بومی که میزبان گردشگران و توریست‌های شهر همدان است. این اقامتگاه دارای 7 باب اتاق می‌باشد که حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و همچنین بالکن آنها به صورت اشتراکی می‌باشد. 

بافت سنتی عمارت حاجی اسماعیل، در کنار آلاچیق‌های دوست داشتنی که محوطه وجود دارد و همچنین دیزاین قدیمی آن سبب شده تا اوقات خوشی را در کنار خانواده سپری کنید. 

از امکانات اقامتگاه بومگردی حاجی اسماعیل همدان که در اختیار مسافران قرار داده می‌شود، می‌توان به راهنمای تور گردشگری، سیستم گرمایشی و سرمایشی، صبحانه رایگان، کافی شاپ، پارکینگ غیر مسقف و... اشاره کرد. شما می‌توانید انواع غذاهای سنتی و خوشمزه شمالی را در این اقامتگاه امتحان کنید. 

این عمارت در دامنه الوند قرار داشته و دارای شرایط آب و هوایی مطلوب و مناظر بسیار دیدنی است. فاصله آن تا اماکن گردشگری شهر تمدن ایران (همدان) بسیار کم بوده و می‌توانید به آسانی به غار علیصدر، سد اکباتان، دهکده تفریحی، آرامگاه بوعلی سینا بزرگ و بابا طاهر، دشت زیبای میشان و... بروید و از آن‌ها دیدن کنید. 

هزینه اقامت در عمارت حاجی اسماعیل همدان با توجه به امکانات آن بسیار ارزان و مناسب می‌باشد. می‌توانید به صورت 24 ساعت اتاق دلخواه خود را رزرو نمایید. 

مشاهده بیشتر
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 4 روزه به همدان
برنامه سفر 3 روزه به همدان
هتل های مرتبط
اقامتگاه بوم گردی شبستان همدان همدان همدان
اقامتگاه بوم گردی شهر پنهان سامن ملایر همدان ملایر از ۶۶۷,۰۰۰ تومان
اقامتگاه بوم گردی خانه سادات تویسرکان همدان تویسرکان از ۶۶۷,۰۰۰ تومان
هتل خاتم همدان همدان همدان
هتل پارسیان بوعلی همدان همدان همدان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}