اقامتگاه بومگردی حیات گوآتر چابهار

استان سیستان و بلوچستان، شهر چابهار، خلیج گوآتر
امکانات و ویژگی ها
حمام عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
امکانات اتاق
کولر گازی
مشاهده بیشتر
درباره

از دیگر اقامتگاه‌های موجود در بندر چابهار، اقامتگاه بوم‌گردی حیات واقع در خلیج زیبای گواتر است. این اقامتگاه هرساله و به‌صورت تمام‌وقت، در خدمت مهمانان و گردشگران عزیز است.

این اقامتگاه دارای 6 اتاق است که هرکدام از اتاق‌ها، ظرفیت 10 نفر را دارد؛ بنابراین می‌توان در اقامتگاه بوم‌گردی حیات گواتر، مجموعاً 60 نفر را اسکان داد. تمامی اتاق‌های موجود در این اقامتگاه، فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی است؛ بنابراین برای استفاده از سرویس بهداشتی و حمام، باید به‌صورت مشترک از سرویس بهداشتی و حمام محوطه استفاده نمایید. این اقامتگاه با معماری سنتی و روستایی و بومی خلیج گواتر ساخته شده است. از مزیت‌های اصلی این اقامتگاه، قرارداشتن آن در کنار بندر است که هر شب، جشن‌ها و موسیقی‌های محلی در آنجا برگزار می‌شود.

از جمله امکانات موجود در اقامتگاه بوم‌گردی حیات می‌توان به سرو انواع غذاهای محلی و سنتی اشاره کرد که از جمله این غذاها می‌توان به نظیر مرغ بریانی، کرایی مرغ، ماهی سرخ شده، بت ماش و املت ماش اشاره کرد. همچنین در این اقامتگاه می‌توان با هماهنگی مسئولین اقامتگاه، اقدام به آشپزی اختصاصی برای خود کرد. از امکانات سکونتی در اقامتگاه بوم‌گردی حیات می‌توان به پارکینگ اختصاصی غیرمسقف، اینترنت رایگان اشاره کرد و همچنین تمامی اتاق‌ها دارای سیستم سرمایش کولر است. 

این اقامتگاه در خلیج گواتر واقع شده است و در فاصله 96 کیلومتری بندر چابهار است. بهترین فصل برای سفر به این منطقه، فصل زمستان و بهار است که آب‌وهوای مطبوعی دارد. این اقامتگاه با جاذبه‌های گردشگری زیادی نزدیک است که از جمله آن می‌توان به بندر گوآتر، کوه‌های مینیاتوری یا مریخی، تالاب لیپار، موزه محلی چابهار، مسجد جامع دزک، غارهای بان مسیتی، گل‌افشان، منطقه حفاظت شده گاندو، خلیج پزم و جنگل حرا اشاره کرد. شما می‌توانید برای اقامت در این اقامتگاه سنتی از پرسنل باتجربه و خبره این اقامتگاه، راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۱
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر ۲ روزه به زابل و زاهدان
برنامه سفر 3 روزه به چابهار و کنارک
هتل های مرتبط
اقامتگاه بوم گردی کلبه ساحلی گواتر چابهار سیستان و بلوچستان چابهار
اقامتگاه توریستی مینیاتور چابهار سیستان و بلوچستان چابهار
اقامتگاه بوم گردی شجره چابهار سیستان و بلوچستان چابهار
هتل ونوس چابهار سیستان و بلوچستان چابهار
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}