اقامتگاه بوم گردی خانه سنتی گلبند رودبار

استان گیلان، کیلومتر ۲۵ اتوبان رشت - قزوین، امام زاده هاشم، دهستان بلوکات، روستای میرزاگلبند، کوچه دستغیب
امکانات و ویژگی ها
حمام عمومی
راهنمای تور
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
فضای سبز
آلاچیق
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
صبحانه
بخاری گازی
پنکه
سیستم گرمایش و سرمایش
یخچال
سیستم تهویه هوا
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اگر قصد سفر به شهرستان زیبا و جذاب رودبار را دارید، اقامتگاه بومگردی سنتی گلبند را امتحان کنید. این اقامتگاه در کیلومتر 30 اتوبان رشت در میرزاگلبند می‌باشد. واقع شدن این اقامتگاه در این روستا باعث شده تا به این نام شهرت یابد. این اقامتگاه بافت سنتی و معماری گیلکی دارد که جذابیت آن را بسیار بیشتر کرده است. 

این اقامتگاه دارای 2 باب اتاق است که ظرفیت اتاق‌ها بین 2 الی 3 نفر می‌باشد و اگر به صورت خانوادگی سفر می‌کنید، این اقامتگاه برایتان ایده‌آل نخواهد بود. تراس باصفا و جذاب این اقامتگاه از دیگر مشخصه‌های بارز آن است که در یک نگاه از مسافران دلبری می‌کند. با اقامت در گلبند رودبار، دسترسی آسانی به پارک جنگلی سراوان، امام زاده هاشم و همچنین دهستان بلوکات خواهید داشت. 

امکانات و خدمات اقامتگاه

با اسکان در این اقامتگاه، صبحانه خوشمزه‌ای را به صورت رایگان نوش جان خواهید کرد. در این اتاق‌ها امکان پخت غذا وجود ندارد اما شما می‌توانید از قبل سفارش پخت غذاهای محلی را بدهید تا از چشیدن طعم بی‌نظیر غذاهای رودبار بی‌نصیب نمانید. 

سد شهر بیجار در نزدیکی این روستا و در دل جنگل قرار دارد. می‌توانید از مناظر فوق جذاب آن هم دیدن کنید. همچنین اگر علاقه‌مند به ماهیگیری هستید، امکانات آن برای شما فراهم است و می‌توانید تجربه جدیدی را کسب کنید. 

اقامتگاه بومگردی سنتی گلبند رودبار تمامی نکات بهداشتی را رعایت کرده و در یک بستر تمیز و بهداشتی از شما میزبانی می‌کند. شما در این روستا دسترسی کامل به آنتن گوشی خواهید داشت و سرعت اینترنت نیز برابر با 4G  است. 

هزینه اقامت نیز بسیار مناسب بوده و به راحتی می‌توانید به تعداد شب‌های دلخواه آن را رزرو کنید. امکان رزرو این اقامتگاه به صورت آنلاین نیز وجود دارد. در اطراف اقامتگاه سوپرمارکت و نانوایی هم وجود دارد و می‌توانید نیازهای خود را به آسانی برطرف سازید. 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۵
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}