اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه

استان مازندران، شهرستان سوادکوه شمالی، شهر شیرگاه، میدان امام، پشت بانک کشاورزی، جنب کوچه نیما
شروع قیمت از
۸۳۴,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
جاروبرقی
باربیکیو
کپسول آتشنشانی
حمام عمومی
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
جعبه‌ی کمک های اولیه
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
اتو
بخاری گازی
پنکه
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

یکی از اقامتگاه‌های موجود در استان مازندران که در شهر شیرگاه قرار دارد، اقامتگاه بوم‌گردی خان سره شیرگاه است. این اقامتگاه از توابع شهرستان سوادکوه مازندران است. اقامتگاه بوم‌گردی خان سره، در زمینی به مساحت 4000 مترمربع ساخته شده است. در این اقامتگاه، 5 اتاق اقامتی وجود دارد که و حداکثر ظرفیت پذیرایی در آن، 22 نفر است.

این اقامتگاه که قدمتی دیرینه هم دارد، از مناظر زیبا و دلپذیری بهره می‌برد که در کنار آن مناطق سرسبز جنگلی وجود دارد. اقامتگاه بوم‌گردی خان سره شیرگاه دارای تراس است که نشستن در آنجا می‌تواند باعث آرامش و تمدد اعصاب شود. بخصوص اگر در هنگام صبح و در هنگام سرو صبحانه، از این فضا استفاده شود، می‌توان فضایی دلچسب به همراه باد خنکی را تجربه کرد. در نزدیکی این اقامتگاه، رودخانه‌ای وجود دارد که صدای آن به گوش خواهد رسید. 

اگر جستجویی در اینترنت انجام دهید، متوجه خواهید شد که شهر سوادکوه، یکی از بکرترین و زیباترین شهرهای استان مازندران است که سراسر از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی است. از مزیت‌های اقامتگاه بوم‌گردی خان سره شیرگاه می‌توان به دسترسی کامل این اقامتگاه زیبا به جاذبه‌های گردشگری شیرگاه است و همچنین در نزدیکی شهر شیرگاه قرار دارد و طبیعتاً افرادی که به دنبال خرید و یا گشت‌وگذار در داخل شهر هستند، می‌توانند به‌راحتی تردد کنند. 

جاذبه‌های گردشگری

از جمله جاذبه‌های گردشگری در اطراف این اقامتگاه می‌توان به جنگل لفور، آبشار ترز، سد سنبل رود، آبشار تیرکن و ... اشاره کرد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

در این اقامتگاه امکانات و خدمات رفاهی مناسبی وجود دارد که شامل پارکینگ اختصاصی، آشپزخانه عمومی، وسایل گرمایشی و سرمایشی و ... اشاره کرد. همچنین پرسنل اقامتگاه بوم‌گردی خان سره شیرگاه از توانایی و مهارت بالایی در مهمانداری برخوردار هستند. در رستوران این اقامتگاه می‌توان انواع غذاهای محلی را میل نمود و تجربه شیرینی از اقامت در اینجا کسب کرد.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۴
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
هتل نارنج ساری مازندران ساری
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}