اقامتگاه بوم گردی شبستان همدان

استان همدان، ۱۵ کیلومتری شمال غربی همدان، ابتدای جاده کرمانشاه، روستای یکن آباد
امکانات و ویژگی ها
فوتبال دستی
میز پینگ پنگ
پارکینگ روباز
فضای سبز
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
اينترنت (Wifi)
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
صبحانه
کرسی
بخاری گازی
سیستم گرمایش و سرمایش
سرویس بهداشتی ایرانی
سیستم تهویه هوا
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بومگردی شبستان همدان در فاصله 15 کیلومتری از این شهر و در روستای یکن آباد قرار دارد. موقعیت این اقامتگاه به گونه‌ای است که می‌توانید به راحتی از اماکن دیگر همچون گنج نامه، آرامگاه باباطاهر، بوعلی سینا، دشت میشان و... دیدن کنید. 

این اقامتگاه در سال 1395 احداث شده و دارای 3 باب اتاق است. نکته جالب این است که هر یک از این اتاق.ها دارای نام هستند. نام این اتاق‌ها عبارتند از: سرای زینت الملوک، سرای قجری و سراهی شاه‌نشین که در طبقه دوم اقامتگاه هستند. قدمت این اتاق‌ها به چندین سال پیش باز می‌گردد و احساس نوستالژیکی دارند که می‌توانید تجربه جدیدی از زندگی در آنها بدست آورید. 

امکانات و خدمات اقامتگاه

در این اقامتگاه تخت وجود ندارد و برای خواب مسافران رخت خواب‌های سنتی تعبیه شده است. همچنین تلویزیون و یخچال هم وجود ندارد و می‌توانید از آشپزخانه عمومی آن استفاده کنید. 

بافت قدیمی و منحصربه فرد اقامتگاه بومگردی شبستان همدان شما را شیفته خود خواهد کرد. ورودی اتاق‌ها دارای پله هستند. اگر کودک یا افراد سالمند همراه شما است بهتر است به این نکته هم دقت کنید. برای رزرو وقت کافی است مدارک شناسایی معتبر داشته باشید. هزینه اقامت هم بسیار مناسب بوده و می‌توانید به راحتی به صورت حضوری یا آنلاین رزرو خود را انجام دهید. 

استعمال دخانیات در اقامتگاه بومگردی شبستان ممنوع بوده و در صورت مشاهده شامل جریمه خواهید شد. هزینه اقامت کودکان زیر دو سال هم رایگان بوده و مهمان اقامتگاه هستند. از امکانات فوق العاده این اقامتگاه که در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد، می‌توان به  حمام و سرویس بهداشتی ایرانی مستقل، صبحانه، فوتبال دستی، اینترنت رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میز پینگ پونگ، کرسی، پارکینگ مسقف و... اشاره کرد که رفاه و آسایش را برای شما به ارمغان خواهد آورد. 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۲
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 4 روزه به همدان
برنامه سفر 3 روزه به همدان
هتل های مرتبط
اقامتگاه بوم گردی شهر پنهان سامن ملایر همدان ملایر از ۶۶۷,۰۰۰ تومان
اقامتگاه بوم گردی خانه سادات تویسرکان همدان تویسرکان از ۶۶۷,۰۰۰ تومان
هتل خاتم همدان همدان همدان
هتل آپارتمان سفیر همدان همدان همدان
هتل پارسیان بوعلی همدان همدان همدان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}