اقامتگاه بوم گردی شجره چابهار

استان سیستان و بلوچستان، شهر چابهار، بخش دشتیاری، دهستان باهوکلات
امکانات و ویژگی ها
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
یخچال مشترک
خدمات تور
امکانات اتاق
کولر گازی
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

بندر چابهار یکی از زیباترین و توریستی‌ترین بندرهای ایران است که در استان سیستان بلوچستان واقع شده است. اقامتگاه‌های متنوعی در چابهار وجود دارد. از جمله بهترین اقامتگاه‌های مناسب برای سکونت گردشگران، اقامتگاه بوم‌گردی شجره چابهار است. این اقامتگاه در روستای باهوکلات و در بخش دشت یاری شهر چابهار واقع شده است. 

این اقامتگاه دارای 2 سالن بزرگ است که متراژ آن حدود 40 متر است. همچنین در ین اقامتگاه، 2 اتاق 32 متری هم وجود دارد. به‌صورت کلی می‌توان حدود 55 نفر را در این اقامتگاه جای داد. لازم به گفتن است که اتاق‌های موجود در اقامتگاه بوم‌گردی شجره فاقد سرویس بهداشتی اختصاصی است لازم است برای استفاده از سرویس بهداشتی و حمام از داخل محوطه استفاده کنند. 

با اقامت در اقامتگاه بوم‌گردی شجره چابهار می‌توان تجربه زندگی روستایی و سنتی را داشت. علاوه بر این، با اقامت در این اقامتگاه می‌توان به یکی از زیباترین روستاهای شهرستان چابهار یعنی روستای باهوکلات سفر کرد و از آن دیدن نمود. در این منطقه، حیوانات دریایی زیادی وجود دارد که می‌توان از آن‌ها دیدن کرد و لذت برد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

در خصوص امکانات موجود در اقامتگاه بوم‌گردی شجره باید گفت که امکاناتی مانند پارکینگ غیرمسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای تورهای گردشگری، وسایل گرمایشی مانند پتو و تشک، سیستم سرمایش کولرگازی و ... وجود دارد که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. 

جاذبه های گردشگری

این اقامتگاه در شمال شرقی چابهار واقع شده است. روستای باهوکلات می‌تواند تجربه بسیار دلنشینی را به مسافرین منتقل کند. مزارع موز و رودخانه روستا، زیستگاه پرندگان کمیاب و از همه مهم‌تر تمساح گاندو که ارزشمندترین گنجینة باهوکلات به شمار می‌آید که می‌توان از آن دیدن کرد. همچنین از دیگر جاذبه‌های گردشگری اطراف این اقامتگاه می‌توان به تالاب لیپار، غارهای سه‌گانه و معبد بان مسیتی، موزه محلی چابهار، قلعه پیروز گت، درخت مکرزن، گل‌افشان، اسکله ماهیگیری، مسجد جامع تیس، کوه‌های مینیاتوری اشاره کرد.

مشاهده بیشتر
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر ۲ روزه به زابل و زاهدان
برنامه سفر 3 روزه به چابهار و کنارک
هتل های مرتبط
اقامتگاه بوم گردی کلبه ساحلی گواتر چابهار سیستان و بلوچستان چابهار
اقامتگاه توریستی مینیاتور چابهار سیستان و بلوچستان چابهار
اقامتگاه بومگردی حیات گوآتر چابهار سیستان و بلوچستان چابهار
هتل ونوس چابهار سیستان و بلوچستان چابهار
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}