اقامتگاه بوم گردی مشتی حسن تنکابن

استان مازندران، شهر تنکابن، بخش خرم آباد، جاده ی شهید آباد، روستای توساکله
شروع قیمت از
۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
باربیکیو
حمام عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
صبحانه
بخاری گازی
میز
سیستم گرمایش و سرمایش
لوازم آشپزخانه
اجاق گاز
کولر گازی
یخچال
سیستم تهویه هوا
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

یکی از اقامتگاه‌های مناسب برای گذراندن اوقات فراغت و تفریح، اقامتگاه بوم‌گردی مشتی حسن در تنکابن است. این اقامتگاه در روستای توساکله و در منطقه‌ای جنگلی و بسیار بکر قرار دارد و می‌تواند امکانات مناسبی را در اختیار مهمانان قرار دهد. 

امکانات و خدمات اقامتگاه

این اقامتگاه یک‌خانه بومی با دو اتاق است که شامل اتاق طلعت یک، به‌اندازه 25 متر با ظرفیت 6 نفر است. همچنین اتاق طلعت دو، در ابعاد 15 متر است که می‌تواند به‌اندازه 4 نفر را در خود جای دهد. اتاق‌های موجود در این اقامتگاه، دارای سرویس بهداشتی اختصاصی نیست. بلکه دارای سرویس بهداشتی و حمام مشترک است که در داخل محوطه قرار دارد. ازآنجایی‌که این اقامتگاه به‌صورت کاملاً خصوصی و خانوادگی است، طراحی آن به‌گونه‌ای است که با کمترین فضای ممکن، امکانات مناسبی را فراهم آورد. 

در این اقامتگاه یک تراس بزرگ و مشرف به حیاط قرار دارد که در آن امکاناتی مانند سینک ظرف‌شویی، وسایل پخت‌وپز، یخچال، گاز و باربیکیو قرار دارد. در واقع تمامی این امکانات به‌صورت مشترک برای هر دو اتاق است که مورداستفاده قرار می‌گیرد. در اقامتگاه مشتی حسن، سیستم سرمایشی برای روزهای گرم تابستان وجود دارد و همچنین سیستم گرمایشی برای فصل زمستان آماده شده است. 

مزیت مهم این اقامتگاه، وجود پارکینگ اختصاصی است. همچنین در محوطه این منطقه، یک آلاچیق 20 متری بزرگ وجود دارد که می‌تواند فضای دلنشین خانوادگی مناسبی را فراهم آورد. وجود رستوران با پخت غذاهای محلی از جمله مزیت‌های این اقامتگاه است که می‌توان از آن استفاده کرد. 

جاذبه های گردشگری

تنکابن یکی از شهرهای زیبای استان مازندران است که جنگل‌های دو هزار و سه هزار، دشت دریاسر، آبگرم فلکده، قلعه مارکوه و آبشارهای کوه سر تنها بخشی از جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی اطراف آن هستند. 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۴
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}