اقامتگاه بومگردی نگین کیاسر

استان مازندران، شهر کیاسر، جاده ساری به کیاسر، روبروی کارخانه آرد بهزاد
شروع قیمت از
۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
حمام عمومی
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بخاری گازی
کولر آبی
سیستم تهویه هوا
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۷۳۷۷۵۲۵

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی نگین کیاسر در شهر کیاسر، استان مازندران، قرار دارد. این منطقه در فصل تابستان آب و هوایی معتدل دارد، اما در فصل زمستان با هوای بسیار سردی مواجه می‌شود. اقامتگاه بوم گردی نگین کیاسر با ایجاد فضایی آرام و دلنشین در کنار دریاچه اختصاصی خود، برنامه‌های متنوعی را برای گردشگران و علاقمندان به طبیعت فراهم می‌کند. در اینجا می‌توانید لذت ماهیگیری، قایق پدالو، قایق موتوری و بارج آبی را تجربه کنید. با حضور در این اقامتگاه بوم گردی، شما می‌توانید اقامتی خوشایند را در محیطی آرامش‌بخش و با صفا تجربه کنید و لحظاتی شاد و آرام را در کنار دریاچه اختصاصی این اقامتگاه سپری کنید.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی نگین کیاسر در شهر کیاسر، استان مازندران، با 18 باب اتاقی به ظرفیت 6 تا 10 نفر در هر اتاق، جایی برای اسکان و پذیرایی از 120 گردشگر فراهم می‌کند. این اقامتگاه دارای 5 سرویس بهداشتی ایرانی و 2 سرویس بهداشتی فرنگی است که به صورت عمومی و مشترک بین تمامی اتاق‌ها قرار گرفته‌اند. همچنین، حمام نیز به صورت عمومی وجود دارد.

اتاق‌های اقامتگاه بوم گردی نگین کیاسر دارای سرویس کف خواب هستند و چراغ‌های تویست برای گرمایش اتاق‌ها استفاده می‌شوند. در رستوران سنتی اقامتگاه نیز می‌توانید انواع غذاهای محلی و سنتی شمالی را سفارش داده و از طعم لذیذ این غذاهای محلی لذت ببرید. امکان رزرو کلبه به صورت مجزا بدون صبحانه، ناهار، شام و خدمات پدالو و قایق سواری نیز وجود دارد. همچنین، اگر حداقل 3 نفر هستید، می‌توانید با رزرو فول برد، از خدمات صبحانه، ناهار، شام، پدالو و قایق سواری بهره‌مند شوید.

از دیگر امکانات و خدمات ارائه شده در این اقامتگاه بوم گردی، پارکینگ غیر مسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و حمام مشترک است. با اقامت در این خانه بومی، شما می‌توانید لحظاتی خوشایند را در فضای آرام و طبیعی این اقامتگاه سپری کنید و از خدمات و امکانات آن بهره‌برداری کنید.

جاذبه های گردشگری

دریاچه پله (الندان)، پارک جنگلی سرما، دریاچه چورت (میانشه)، آب بندان کیاسر و قلعه شاهدژ از جمله جاذبه‌های گردشگری و دیدنی نزدیک به اقامتگاه بوم گردی نگین کیاسر هستند. این مناطق طبیعی و دیدنی هر ساله گردشگران و طبیعت‌گردان زیادی را به سوی خود جذب می‌کنند.

پارک ملی کیاسر یکی از مکان‌های طبیعی و دیدنی است که در شمال پناهگاه حیات وحش دو دانگه در استان مازندران قرار دارد. این منطقه با اقلیم نیمه مرطوب معتدل خود یک پناهگاه برای حیات وحش و گونه‌های گیاهی متنوع است. پارک ملی کیاسر فرصتی مناسب برای تماشای زیبایی‌های طبیعی، پیاده‌روی در جنگل‌ها و لذت بردن از آرامش فراهم می‌کند.

اقامت در این اقامتگاه بوم گردی نگین کیاسر، به شما امکان می‌دهد به راحتی به این جاذبه‌های گردشگری نزدیک دسترسی پیدا کنید و از زیبایی‌های طبیعی این مناطق لذت ببرید. با استفاده از خدمات و امکانات اقامتگاه و با برنامه‌ریزی مناسب، تجربه‌ی یک سفر آرامش‌بخش و فراموش‌نشدنی را خواهید داشت.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۱
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}