اقامتگاه بوم گردی کتام فومن

استان گیلان، روستای سقالکسار، نرسیده به سد خاکی سقالکسار
شروع قیمت از
۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
کپسول آتشنشانی
پارکینگ روباز
فضای سبز
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
اینترنت (wifi)
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
لوازم آشپزخانه
اجاق گاز
رادیاتور
آشپزخانه
کولر گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
تلفن
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

روستای سقالکسار واقع در نزدیکی رشت در استان گیلان، اقامتگاه بومگردی کتام فومن را در خود جای داده است. این اقامتگاه بافت روستایی و جذابی دارد که به سبک خانه‌های شمالی طراحی و دیزاین شده است. توجه به جزئیات چیدمان آن همچون گلدان زیبا در اطراف حوض باعث شده به یک مکان دنج و دلباز تبدیل شود. 

این اقامتگاه فاصله زیادی به جاذبه‌های طبیعی این روستا ندارد. شما می‌توانید به راحتی از شفت، دریاچه سقالکسار، قلعه رودخان، سدخاکی، آبشار دودوزن و... دیدن کنید. وجود بالکن، محوطه زیبا و چشم نواز در این خانه روستایی این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا بتوانید یک عصرانه دلچسب را در آن سپری کنید. طبیعت روستا بکر و دیدنی است که مسافران را در تمامی فصول شگفت زده می‌کند. 

امکانات و خدمات اقامتگاه

این اقامتگاه به صورت کف خواب است و برای داشتن خوابی راحت، رختخواب سنتی در اختیار شما قرار می‌دهد. 4 سوئیت مجزا دارد که از امکانات رفاهی آن‌ها می‌توان به تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به همراه حمام، شوفاژ و سیستم سرمایشی و... اشاره کرد. 

صبحانه در اقامتگاه سنتی کتام به صورت رایگان می‌باشد. اما برای دیگر وعده‌های غذایی باید هزینه پرداخت نمایید تا از غذاهای خوشمزه شمالی و همچنین غذاهای سنتی فومن میل کنید. فضای زیبای اقامتگاه بومگردی کتام فومن و همچنین پاکیزگی و خدمات رفاهی ایده‌آلی که دارد در کنار آرامشی که در چنینی محیطی تجربه می‌کنید، سبب شده تا یک انتخاب محبوب برای خانواده‌ها در سفر به رشت باشد. 

هزینه اسکان در آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه می‌باشد. لازم به ذکر است که اقامت برای کودکان زیر 5 سال به صورت رایگان می‌باشد. البته در صورتی که دو کودک زیر 5 سال همراه شما باشد، هزینه یک شخص بزرگسال دریافت خواهد شد. 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۲
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}