اقامتگاه بوم گردی کلبه ساحلی گواتر چابهار

استان سیستان و بلوچستان، شهر چابهار، خلیج گواتر
امکانات و ویژگی ها
حمام عمومی
راهنمای تور
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
امکانات اتاق
صبحانه
پنکه
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

یکی از اقامتگاه‌های مناسب برای سکونت مسافرین در شهرستان زیبای چابهار، اقامتگاه بوم‌گردی کلبه ساحلی گواتر است که در خلیج زیبای گواتر واقع شده است. این اقامتگاه دارای فضایی بومی و سنتی است و هرساله به‌صورت تمام‌وقت، در اختیار مسافرین عزیز قرار دارد. هرساله افراد زیادی از سراسر ایران و حتی خارج از کشور به خلیج گواتر سفر می‌کنند و در این اقامتگاه سکونت می‌نمایند. این اقامتگاه می‌تواند تجربه زندگی روستایی و ساده را به مسافرین منتقل کند. 

اقامتگاه بوم‌گردی کلبه ساحلی گواتر دارای 9 اتاق است که به‌صورت 4 اتاق 3 نفره، 1 اتاق 5 نفره و 4 اتاق 10 نفره است؛ بنابراین برای هر ظرفیت مسافر و گردشگر، اتاقی نیز تعبیه شده است. به‌صورت کلی می‌توان حدود 57 نفر را در این اقامتگاه اسکان داد. تمامی اتاق‌های موجود در این اقامتگاه، بدون سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی است و لازم است برای استحمام و سرویس بهداشتی از سرویس بهداشتی و حمام‌عمومی واقع در محوطه اقامتگاه استفاده کرد. 

از ویژگی‌های بسیار مهم این اقامتگاه می‌توان به آشپزی‌کردن به‌صورت شخصی در فضای آشپزخانه این اقامتگاه اشاره کرد که در ابتدا باید با هماهنگی مسئولین اقامتگاه انجام شود. علاوه بر این، در این اقامتگاه می‌توانید سفارش انواع غذاهای محلی دهید و میل کنید. 

امکانات و خدمات اقامتگاه

از جمله امکانات و خدمات موجود در اقامتگاه بوم‌گردی کلبه ساحلی می‌توان به پارکینگ غیرمسقف، راهنمای تور گردشگری، سرویس خواب شامل پتو و تشک، سیستم سرمایشی پنکه و ... اشاره کرد. همچنین ازآنجایی‌که خلیج گواتر، حتی در فصل زمستان، آب‌وهوای گرم دارد، این اقامتگاه فاقد سیستم گرمایش است. در کنار تمامی این امکانات، در محوطه این اقامتگاه و همچنین در خلیج گواتر، می‌توان انواع برنامه‌های محلی شامل موسیقی‌های محلی و جشن‌های محلی را مشاهده کرد که تجربه بی‌نظیری خواهد بود.

جاذبه های گردشگری

از جاذبه‌های گردشگری موجود در اطراف اقامتگاه، می‌توان به بندر گواتر، کوه‌های مینیاتوری، وجه تسمیه، تالاب لیپار، مسجد جامع دزک، موزه محلی چابهار، غارهای بان مسیتی، قلعه پیروز گت، درخت مکرزن، گل‌افشان،  منطقه حفاظت شده گاندو، مسجد جامع تیس، بازار طالحیار و ... اشاره کرد.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۱
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر ۲ روزه به زابل و زاهدان
برنامه سفر 3 روزه به چابهار و کنارک
هتل های مرتبط
اقامتگاه توریستی مینیاتور چابهار سیستان و بلوچستان چابهار
اقامتگاه بومگردی حیات گوآتر چابهار سیستان و بلوچستان چابهار
اقامتگاه بوم گردی شجره چابهار سیستان و بلوچستان چابهار
هتل ونوس چابهار سیستان و بلوچستان چابهار
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}