اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر

استان مازندران، شهر بهشهر، منطقه خلیل شهر، محله باغستان۳
امکانات و ویژگی ها
کپسول آتشنشانی
حمام عمومی
راهنمای تور
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
فضای سبز
جعبه‌ی کمک های اولیه
آلاچیق
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
پارکینگ
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
صبحانه
شومینه هیزمی
کرسی
میز
رخت آویز
پنکه
اقلام بهداشتی
چای‌ساز
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
سشوار
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۳۶۱۴۳۸۹۲۰

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی کومه در منطقه خلیل شهر، بهشهر، استان مازندران قرار دارد و ظرفیت پذیرش 50 مسافر را داراست. این اقامتگاه با فراهم کردن فضایی آرام و طبیعت‌نگر، به گردشگرانی که به دنبال تجربه اقامتی متفاوت و سنتی هستند، خدمات ارائه می‌دهد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی کومه، علاوه بر اتاق‌های راحت و مجهز، دارای چند کلبه وی آی پی است که همه آن‌ها دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی می‌باشند. این کلبه‌ها نمایی زیبا و دلنشین رو به طبیعت سرسبز و بکر اطراف دارند. بودن در میان جنگل های سرسبز و زیبای انجیلی و در نزدیکی کوه و دریا، باعث جذب گردشگران زیادی به این اقامتگاه می‌شود.

مهمانان می‌توانند صبحانه و غذاهای محلی این اقامتگاه را سفارش دهند و لذت ببرند. در رستوران اقامتگاه بوم گردی کومه، غذاهایی مانند لبنیات محلی، املت، ته چین مخصوص محلی، جوجه کباب، کوکو سبزی و خوراک کوبیده با طعم لذیذ و منحصر به فرد سرو می‌شوند. محیط دنج و آرام رستوران، مکانی مناسب برای لذت بردن از این غذاهای محلی است.

جاذبه های گردشگری

منطقه اطراف اقامتگاه بوم گردی کومه دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است که مسافران می‌توانند در تورهای یک یا چند روزه شرکت کنند و از دیدن این مناطق لذت ببرند. جاذبه‌هایی همچون سایت باستانی، غارها، باغ شاه و عباس‌آباد، رودخانه نوردی، آبشار سمبی، آبشار اسبه‌او، سایت پرواز و پرواز با پاراگلایدر، پارک جنگلی و چشمه سرخه‌او، حیاط وحش و تالاب و شبه جزیره میانکاله از جمله جاذبه‌هایی هستند که می‌توانید به آن‌ها بازدید کنید. همچنین اقامتگاه بوم گردی کومه فعالیت‌های تفریحی دیگری نیز مانند سفاری، پرنده‌نگری، آبشارنوردی، بازدید از گوزن و مرال و ماهیگیری را برای گردشگران در نظر گرفته است.

همچنین، برکه‌ها، رودخانه‌ها و آبشارها از جاذبه‌های طبیعی اطراف اقامتگاه بوم گردی کومه هستند. می‌توان به آبشار سنگ نو، برکه‌ای در مسیر آبشار سمبی، چشمه‌های باداب سورت و آبشارهای فصلی شرشری اشاره کرد که در فاصله 3 تا 20 کیلومتری از اقامتگاه قرار دارند. این جاذبه‌ها با طبیعت خیره‌کننده و دیدنی خود، سفر شما را بهبود خواهند بخشید.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۱
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
هتل نارنج ساری مازندران ساری
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}