اقامتگاه بومگردی کِلسکا دلیر

استان مازندران، جاده چالوس، کیلومتر ۲۰ مرزن آباد (فرعی روستای دلیر)، به سمت جاده آبگرم دلیر
شروع قیمت از
۷۷۸,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
بخاری گازی
هیتر برقی
لوازم آشپزخانه
اجاق گاز
آشپزخانه
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی کلسکا در محیطی بکر و طبیعتی بی‌نظیر واقع شده است و مناسب برای گردشگران، طبیعت‌دوستان و کوهنوردان می‌باشد.

این اقامتگاه بوم گردی یک خانه بومی با مساحت 80 مترمربع است که به صورت دربسته در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. ظرفیت حداکثر این اقامتگاه بوم گردی برای پذیرش 15 مهمان است. جذابیت این اقامتگاه در طبیعت نزدیک و فراگیر است که به مهمانان امکان تجربه زندگی روستایی و بومی را می‌دهد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی کلسکا در امکانات خود شامل اتاق خواب، پذیرایی، آشپزخانه و سرویس بهداشتی (شامل حمام و توالت ایرانی و فرنگی) می‌باشد. طراحی این اقامتگاه به سبک سنتی است و به همین دلیل از تخت‌ها صرف نظر شده و در عوض سرویس کف خواب برای 7 مهمان در نظر گرفته شده است. سیستم گرمایش اقامتگاه از بخاری گازی و بخاری برقی تشکیل شده است و به زودی شومینه هیزمی نیز به آن افزوده خواهد شد. به دلیل واقع شدن در ییلاقی، این اقامتگاه نیازی به سیستم سرمایش ندارد.

اقامتگاه بوم گردی کلسکا برای راحتی مهمانان، امکاناتی مانند آشپزخانه با تجهیزات کامل (اجاق گاز، یخچال و لوازم پخت و پز)، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و مکان پارک خودرو در مقابل اقامتگاه (برای دو خودرو) را فراهم کرده است. از دیگر خدمات اقامتگاه کلسکا می‌توان به امکان پخت انواع غذاهای محلی نظیر نان محلی، خورشت ماست، خوراک گوشت با سبک محلی، آش و لبنیات محلی اشاره کرد. مهمانان می‌توانند با هماهنگی قبلی، غذای دلخواه خود را سفارش داده و از لذت غذاهای محلی بهره‌مند شوند. اقامتگاه کلسکا همچنین امکان برگزاری برنامه‌های روستایی را دارا بوده و مهمانان در صورت نیاز می‌توانند با هماهنگی قبلی، با راهنمای گردشگر منطقه را برای گشت و گذار در منطقه همراهی کنند.

جاذبه های گردشگری

روستای دلیر به دلیل موقعیت خود که در دل کوه ها قرار گرفته است، دارای مناظر دیدنی بسیاری می باشد. امامزاده فضل فاضل، قله زرین کوه، کوه های سرسبز (در بهار و تابستان)، چشمه های فراوان، رودخانه های پر آب، آبشارهای سیاه چشمان و هفت خونی، چشمه آبگرم طبیعی، دره الیت و منطقه یخگیران که در تمام فصول حتی تابستان برف و یخ دارد، تنها بخشی از جاذبه های دیدنی این روستا است. روستای دلیر در تابستان طبیعت دوستان و علاقه مندان به کوهنوردی و دره نوردی را جذب خود می کند و در زمستان اسکی بازان و علاقه مندان به کوهنوردی زمستانه به سمت این روستا جذب می شوند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۲
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}