اقامتگاه بومگردی یادگار دوست تنکابن

استان مازندران، شهر تنکابن، روستای سیاورز، خیابان شهید حمید رضا سیدی، کوچه لاله ۱۵، روبروی لاله ۱۶
شروع قیمت از
۸۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
باربیکیو
کپسول آتشنشانی
پارکینگ روباز
خدمات تور
فضای سبز
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
صبحانه
بخاری گازی
پنکه
لوازم آشپزخانه
اجاق گاز
آشپزخانه
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۳۸۹۴۵۸۹۰۶

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی "یادگار دوست" یک خانه قدیمی با قدمت 100 سال است که با استفاده از گل و چوب درخت شمشاد ساخته شده است. این خانه دارای دو تراس زیبا و یک آلاچیق است که برای استراحت و پذیرایی از مهمانان آماده شده است.

اقامتگاه "یادگار دوست" در مکانی دلنشین و مشرف به جنگل و دریا قرار دارد. زیبایی بی‌نظیر و آرامشی که در این محیط وجود دارد، غیرقابل توصیف است. این اقامتگاه دو اتاق دارد، که یکی از آن‌ها به عنوان یک موزه از اشیاء قدیمی استفاده می‌شود. اتاق‌ها خدمات سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی ندارند و مهمانان باید از سرویس بهداشتی (یک توالت ایرانی و یک توالت فرنگی) و یک حمام خارج از محوطه به صورت مشترک استفاده کنند. ظرفیت این خانه بومی برای اسکان 7 گردشگر است.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی "یادگار دوست" با داشتن امکانات و خدماتی متنوع، برای رفاه و راحتی گردشگران عزیز طراحی شده است. همکاری با راهنمایان محلی مسلط به تورهای گردشگری، فراهم کردن پارکینگ غیر مسقف برای وسایل نقلیه، ارائه پرسنلی که مسلط به زبان انگلیسی هستند، و طبخ انواع غذاهای محلی مانند ترشه تره و میرزاقاسمی از جمله خدماتی است که در این اقامتگاه ارائه می‌شود.

همچنین، وجود آشپزخانه مشترک برای گرم کردن غذا و دم کردن چای، استفاده از سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی (پنکه و بخاری گازی)، و برگزاری برنامه‌های ویژه مانند خوانندگی و اجرای آوازهای محلی توسط اهالی روستا، تجربه‌ای منحصربه‌فرد و لذت بخش را برای گردشگران در این اقامتگاه به ارمغان می‌آورد. با استفاده از این خدمات و شرایط مثالی، شما می‌توانید بهترین لحظات خود را در این اقامتگاه بوم گردی سپری کنید و از فرهنگ و طبیعت زیبای منطقه بهره‌برداری کنید.

جاذبه های گردشگری

شهرستان تنکابن در استان مازندران، با فراوانی جاذبه‌های طبیعی و تاریخی، یکی از مقاصد گردشگری محبوب در ایران است. دشت دریاسر با چشم‌اندازی زیبا و بهشت اردیبهشت ایران با پوشش گیاهی فراوان، جزئی از طبیعت زیبای این منطقه می‌باشند. آبشارهای کوهسر با شیرابه‌های فراوان و آبشارهای مهیب خود، جذابیت بی‌نظیری به این منطقه می‌بخشند. مرداب نشتارود با تنوع گوناگون پرندگان و جانوران خاص خود، برای علاقه‌مندان به پرنده‌نگری جایگاه ویژه‌ای دارد. آبشار سنگ بن چشمه و آبگرم فلکده نیز از جاذبه‌های دیگری هستند که با زیبایی طبیعی خود هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کنند.

روستای قلعه گردن با قلعه تاریخی و فضای سنتی خود، به مسافران فرصتی برای آشنایی با فرهنگ و زندگی مردم محلی می‌دهد. پارک جنگلی چالدره، غار آبی دانیال و روستای ییلاقی سه هزار نیز از دیگر مقاصد دیدنی این شهرستان می‌باشند. منطقه حفاظت شده بلس کوه و پارک ملی خشکه داران همچنین فضایی طبیعی و بکر را برای گردشگران فراهم می‌کنند. در کنار اینها، رودخانه لیرسر، آبشار فرهاد جوی و آبشار تودارک نیز به زیبایی‌های منحصربه‌فرد این منطقه افزوده می‌شوند. با تمام این جاذبه‌های طبیعی و تاریخی، تنکابن یک مقصد گردشگری متنوع و جذاب برای علاقه‌مندان به طبیعت و میراث فرهنگی است.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
هتل نارنج ساری مازندران ساری
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}