اقامتگاه بومی ترنگ طلا چابکسر

استان گیلان، شهرستان چابکسر، خیابان شهدا، کوچه غزال شرقی
امکانات و ویژگی ها
کپسول آتشنشانی
پارکینگ روباز
فضای سبز
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
توالت فرنگی سیار
بخاری گازی
رخت آویز
پنکه
اقلام بهداشتی
لوازم آشپزخانه
اجاق گاز
آشپزخانه
کولر گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۳۶۶۰۶۲۳۶۱

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی ترنگ طلا یک خانه بومی دو طبقه با مساحت کلی حدود 50 متر مربع و دو اتاق خواب است. این اقامتگاه، با واقع شدن در مکانی نه چندان دور از ساحل، می‌تواند پنج نفر از مهمانان را به اقامت خود درآورد و فرصتی را برای تجربه آرامش و زیبایی‌های طبیعت فراهم کند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

این اقامتگاه دارای دو طبقه است. در طبقه اول یک هال پذیرایی با تلویزیون، یک آشپزخانه کامل تجهیز شده که دارای گاز، سینک ظرفشویی، یخچال، سرویس بهداشتی ایرانی و حمام اختصاصی می‌باشد. 

در طبقه دوم، دو اتاق وجود دارد. یکی از اتاق‌ها دارای یک تخت دو نفره است و دیگری دارای دو سرویس کف خواب برای راحتی مسافران عزیز است. همچنین هر دو طبقه دارای یک تراس کوچک به حیاط با منظره‌ای زیبا از کوه‌های سرسبز هستند.

در طبقه پایین اقامتگاه، یک سیستم اسپلیت برای خنک کردن روزهای گرم تابستان نصب شده است، و در هر اتاق طبقه دوم یک بخاری گازی گرما بخش برای رفاه حال در روزهای سرد زمستانی این منطقه در دسترس قرار دارد.

جاذبه های گردشگری

سرسبز خود، برای علاقه‌مندان به گردشگری و طبیعت‌گردی جاذبه‌های فراوانی را در اختیار دارد. از جمله جاذبه‌های طبیعی و گردشگری می‌توان به چشمه دمکش، تله‌کابین رامسر، چشمه آب شور لاکان، جنگل‌های دالخانی، ساحل و پارک جنگلی گیشار، کاخ موزه رامسر و قلعه مارکو اشاره کرد.

علاوه بر این، بازدید از مناطقی همچون چشمه دمکش که منبعی از آب شیرین در میان کوه‌های سرسبز است، تجربه‌ی تله‌کابین رامسر که به شما امکان نگاهی چشم‌نواز به مناظر طبیعی منطقه را می‌دهد، و آشنایی با جنگل‌های دالخانی که خود به تنوع گونه‌های گیاهی و جانوری شناخته می‌شوند، تجربه‌هایی فراموش‌نشدنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۵
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}