اقامتگاه بوم گردی آرام باران رودبار

استان گیلان، شهرستان رودبار، امامزاده هاشم، روستای کندلات، کوچه زنبق
شروع قیمت از
۸۹۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
کپسول آتشنشانی
حمام عمومی
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
یخچال مشترک
فضای سبز
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
صبحانه
بخاری گازی
رخت آویز
پنکه
سیستم تهویه هوا
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۲۳۰۸۵۴۵

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی آرام باران که در اردیبهشت ماه 1398 با عنوان اقامتگاه بومگردی آرام باران آغاز به کار کرد، خود را به عنوان یک خانه چوبی و کاهگلی نشان می‌دهد.

این اقامتگاه شامل 6 اتاق متنوع با طراحی‌ها و اندازه‌های مختلف است، از جمله دو اتاق 10 متری، دو اتاق 14 متری، یک اتاق 12 متری و یک اتاق بزرگ تا 24 متری با سرویس کف خواب. این اقامتگاه دارای ظرفیت اسکان و پذیرش برای 30 نفر مهمان می‌باشد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

تمامی اتاق‌های اقامتگاه بوم گردی آرام باران بدون سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی طراحی شده‌اند و مهمانان باید از سرویس بهداشتی (2 توالت ایرانی و 1 توالت فرنگی) و 3 حمام داخل تراس و راهروی اقامتگاه به صورت مشترک استفاده کنند.

از جمله امکانات و خدماتی که این اقامتگاه برای رفاه مسافران فراهم کرده است، می‌توان به راهنمای تورهای گردشگری (برای گروه‌های بالای 10 نفر)، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی برای راهنمایی گردشگران غیرایرانی، آشپزخانه مجهز با تمامی امکانات مورد نیاز آشپزی، پارکینگ غیرمسقف در داخل محوطه اقامتگاه، و سیستم‌های سرمایش و گرمایش (پنکه رومیزی و بخاری گازی) اشاره کرد.

علاوه بر این، می‌توانید انواع غذاهای محلی و لذیذ مانند باقالی قاتوق، فسنجون، مرغ ترش، سبزی پلو با ماهی، شامی رودباری و ترشه تره را سفارش داده و لذت ببرید. از جمله برنامه‌های ویژه این اقامتگاه می‌توان به طبیعت‌گردی و آموزش پخت نان محلی اشاره کرد.

جاذبه های گردشگری

این منطقه بی‌نظیر از جاذبه‌های طبیعی، مذهبی و تاریخی برخوردار است. از آبشارها و دریاچه‌های زیبا گرفته تا قلعه‌های تاریخی و پارک‌های جنگلی، همه این مکان‌ها فرصت‌های بی‌پایانی برای گردشگری و کاوش در این منطقه فراهم می‌کنند. اقامتگاه بوم گردی آرام باران با امکانات و خدمات متنوع خود، مکانی ایده‌آل برای اقامت و استفاده از این مناطق دیدنی می‌باشد.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۲
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}