اقامتگاه بوم گردی آقبلاغ لالجین همدان

استان همدان، پنج کیلومتری شهر لالجین، روستای آقبلاغ لتگاه، انتهای خیابان آیت الله خامنه ای، بعد از مسجد دوم روستا، سمت راست، کوچه چمران، پلاک ۹۲
شروع قیمت از
۱,۰۸۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
حمام عمومی
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
یخچال مشترک
فضای سبز
تهویه مطبوع
پارکینگ
اينترنت (Wifi)
امکانات اتاق
بخاری گازی
پنکه
سیستم گرمایش و سرمایش
کولر آبی
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

شهر بهار یکی از زیباترین شهرهای استان همدان است که در بخش ورودی آن روستای آقبلاغ در فاصله 5 کیلومتری لالجین قرار دارد و اقامتگاه بومگردی آقبلاغ لالجین در آنجا واقع شده است. این اقامتگاه به صورت دو طبقه بوده و بافت سنتی و معماری قدیمی دارد. فضای دلباز اقامتگاه بومگردی آقبلاغ لالجین همدان، شرایط آب و هوایی مناسب و دور بودن از هیاهوی شهر آن را به یک مکان ایدهآل جهت استراحت و اقامت گردشگران و توریست‌ها تبدیل کرده است. 

فاصله این اقامتگاه تا شهر همدان نیم ساعت بوده و تا شهر بهار هم حدود بیست دقیقه فاصله دارد. این عمارت 6 باب اتاق دارد و می‌تواند پذیرای 40 مهمان باشد. دسترسی آسان از اقامتگاه به اماکن گردشگری و تفریحی همچون آرامگاه شیخ محمد بهاری، بازار سنتی همدان، لالجین، موزه مردم شناسی حمام قلعه، آبشار گنج نامه، برج تاریخی قربان و... از دیگر مزیت‌های این اقامتگاه بومگردی در همدان است. 

معماری شیک و جذاب این فضا و بازی با رنگ ها در روی دیوارها و اقلام سفالی یک محیط رویایی خلق کرده است که می‌توانید آرامش خود را در این فضا باز یابید. 

امکانات و خدمات اقامتگاه

از امکانات و خدمات رفاهی اقامتگاه بومگردی آقبلاغ لالجین همدان می‌توان به اینترنت رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، آشپزخانه اشتراکی و همچنین پارکینگ غیر مسقف آن اشاره کرد. این اقامتگاه دارای توالت ایرانی و همچنین حمام اشتراکی است که می‌تواند پاسخگو نیاز مهمانان باشد. 

شما با اسکان در این محل می‌توانید از کارگاه سفالگری و کوره آجرپزی هم دیدن کنید. مسیر منتهی به اقامتگاه به صورت آسفالت بوده و هیچ مشکلی از این بابت نخواهید داشت. شما نمی‌توانید حیوانات خانگی خود را به این اقامتگاه بیاورید اما مصرف دخانیات ممنوعیتی برایتان نخواهد داشت. ناگفته نماند که اقامت در آقبلاغ لالجین همدان برای کودکان زیر 5 سال رایگان می‌باشد.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۶
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 4 روزه به همدان
برنامه سفر 3 روزه به همدان
هتل های مرتبط
اقامتگاه بوم گردی شبستان همدان همدان همدان
اقامتگاه بوم گردی شهر پنهان سامن ملایر همدان ملایر از ۶۶۷,۰۰۰ تومان
اقامتگاه بوم گردی خانه سادات تویسرکان همدان تویسرکان از ۶۶۷,۰۰۰ تومان
هتل خاتم همدان همدان همدان
هتل آپارتمان سفیر همدان همدان همدان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}