اقامتگاه بوم گردی آوای باران تنکابن

استان مازندران، شهرستان تنکابن، روستای سرواش پشته
شروع قیمت از
۶۶۷,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
باربیکیو
کپسول آتشنشانی
حمام عمومی
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
فضای سبز
جعبه‌ی کمک های اولیه
آلاچیق
سیستم اطفاء حریق
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بخاری هیزمی
بخاری نفتی
پنکه
اقلام بهداشتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی آوای باران با مساحت 740 مترمربع و زیربنای 12 مترمربع به صورت دو طبقه ساخته شده است. این اقامتگاه دارای 4 اتاق کف خواب است، که دو اتاق در طبقه بالا و دو اتاق در طبقه همکف قرار دارند. همچنین اقامتگاه دارای یک ایوان بزرگ است که گردشگران در فصل تابستان می‌توانند از آن برای فضای خواب استفاده کنند. ظرفیت کلی این اقامتگاه برای پذیرش 30 نفر می‌باشد و اتاق‌ها با متراژهای متفاوت 9، 12 و 15 متری در این اقامتگاه وجود دارند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی آوای باران دارای امکانات و خدمات زیادی است که برای راحتی و رضایت مهمانان طراحی شده‌اند. این اقامتگاه دارای دو سرویس بهداشتی مشترک (ایرانی و فرنگی) و یک حمام مشترک در حیاط مجاور قرار دارد. همچنین دو آلاچیق مجزا، پارکینگ غیر مسقف، پرسنلی که مسلط به زبان انگلیسی هستند و راهنمای تور در این اقامتگاه موجود است. سیستم گرمایشی این اقامتگاه با استفاده از بخاری هیزمی و تیوست که در همه اتاق‌ها نصب شده است، عمل می‌کند و نیازی به سیستم سرمایشی ندارد، زیرا هوای منطقه خنک است.

در اقامتگاه بوم گردی آوای باران می‌توانید از غذاهای محلی خوشمزه‌ای مانند مرغ ترش، ترش تره، میرزاقاسمی، کباب ترش، فسنجان، سبزی پلو با ماهی و انواع لبنیات ارگانیک لذت ببرید. همچنین این اقامتگاه بوم گردی برنامه‌های جذابی مانند جنگل نوردی، کوه نوردی و اسب سواری را برای گردشگران برگزار می‌کند. لازم به ذکر است که خدمات تور گردشگری از اقامتگاه فراهم می‌شود و استفاده از دخانیات در این اقامتگاه ممنوع است.

جاذبه های گردشگری

در شهرستان تنکابن امکان دیدن و بازدید از جاذبه‌های گردشگری زیادی وجود دارد. امامزاده سید علی کیا، قلعه مارکوه، پارک چشمه کیله، ساحل طلایی تنکابن (دریا)، رودخانه چالکرود و منطقه حفاظت شده بلس کوه از جمله این جاذبه‌ها هستند. 

امامزاده سید علی کیا یک مزار مقدس است که بر روی کوهی واقع شده و جاذبه‌ای مذهبی و تاریخی است. قلعه مارکوه یک قلعه تاریخی است که از دوران صفویه باقی مانده است و مکانی جذاب برای بازدید و عکس‌برداری است. پارک چشمه کیله یک پارک طبیعی است که دارای چشمه‌های آب معدنی و فضای سبز زیبا است.

ساحل طلایی تنکابن نیز یک ساحل زیبا و پرطرفدار است که گردشگران می‌توانند از آب و هوای خوب و فعالیت‌های دریایی لذت ببرند. رودخانه چالکرود نیز با طبیعت زیبا و آبشارهای خیره‌کننده، جاذبه‌ای طبیعی برای گردشگران است. همچنین منطقه حفاظت شده بلس کوه با گوناگونی گیاهان و حیوانات و طبیعت بکر خود، محلی مناسب برای طبیعت‌گردی و پیاده‌روی است.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۲
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
هتل نارنج ساری مازندران ساری
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}