اقامتگاه بوم گردی آوش بندرگز

استان گلستان، شهرستان بندرگز، روستای وطنا، خیابان گلها، کوچه گلهای سوم
شروع قیمت از
۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
باربیکیو
کپسول آتشنشانی
حمام عمومی
راهنمای تور
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
یخچال مشترک
فضای سبز
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
اتو
بخاری گازی
دمپایی
رخت آویز
پنکه
اقلام بهداشتی
سیستم تهویه هوا
سشوار
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی آوش در استان گلستان، شهرستان بندر گز، روستای وطنا قرار دارد. این بوم‌گردی با فضایی سنتی، آرام و دلنشین و با برگزاری تورهای طبیعت‌گردی، پذیرای مهمانان عزیز از داخل و خارج کشور است.

یکی از شهرستان‌های توریستی در استان گلستان، شهرستان بندر گز است. در این شهرستان، روستایی به نام روستای وطنا وجود دارد. در این روستا یک اقامتگاه بسیار زیبا و سنتی برای گردشگران ساخته شده است. نام این اقامتگاه، اقامتگاه بوم‌گردی آوش است. فضای این اقامتگاه بسیار آرام و دلنشین بوده و می‌تواند محیط مناسبی برای سکونت گردشگران مختلف باشد.

این اقامتگاه زیبا به شکل یک‌خانه‌ای چوبی است که به‌مانند خانه‌های شمالی ساخته شده است. تعداد نفراتی که می‌توان در این اقامتگاه ساکن نمود، 15 نفر است. در این اقامتگاه یک اتاق آبی به ظرفیت 4 نفر وجود دارد که دارای یک‌تخت دونفره، دو سرویس کف‌خواب است. دیگر اتاق موجود در اقامتگاه بوم‌گردی آوش اتاق قرمز است که برای ظرفیت 2 نفر طرحی شده است. در اتاق قرمز تزئیناتی به رنگ قرمز و اتاق آبی دارای تزئینات آبی‌رنگ است. لازم به گفتن است که 3 اتاق این اقامتگاه، بدون سرویس بهداشتی اختصاصی بوده و مسافران باید از سرویس داخل محوطه استفاده کنند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

در اقامتگاه بوم‌گردی آوش می‌توانید امکانات مختلفی مانند صبحانه محلی، غذاهای محلی مختلف مانند برنج ترش، خورشت فسنجان، قورمه سبزی، قیمه، باقلاقاتوق، کشک و بادمجان، میرزاقاسمی و انواع آش‌های محلی را سفارش دهید. علاوه بر این مسائل، در این اقامتگاه، پارکینگ اختصاصی، راهنمای تور گردشگری و آشپزخانه عمومی هم وجود دارد که می‌توان به‌صورت اختصاصی، اقدام به پخت غذا نمود.

جاذبه های گردشگری

این اقامتگاه در فاصله 50 کیلومتری شهر گرگان واقع شده است و به مناطق مختلف گردشگری متصل است. از جمله مناطق گردشگری موجود در این نواحی می‌توان به جنگل‌های زیبا، آبشارهای مختلف، رودخانه‌های متنوع و دریای خزر اشاره کرد. همچنین پارک جنگلی باغو، جزیره آشوراده، بازارچه ساحلی بندر گز و روستای دیدنی قره قاشلی برخی از جاذبه‌های شهرستان بندر گز و استان گلستان است.

 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۵
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر ۲ روزه گرگان
هتل های مرتبط
اقامتگاه بوم گردی عمارت شبهای جعفرآباد گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی مزرعه آفتابگردان گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی عمارت توسکا گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بومخانه ددنگه گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی میرزا عابدین گرگان گلستان گرگان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}