اقامتگاه بوم گردی احمد رضوانشهر

استان گیلان، شهرستان رضوانشهر، ۳۰ کیلومتری جاده پونل به خلخال، دهستان ارده
شروع قیمت از
۸۹۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
فوتبال دستی
پذیرش ۲۴ ساعته
باربیکیو
کپسول آتشنشانی
راهنمای تور
پارکینگ روباز
چایخانه سنتی
فضای سبز
آلاچیق
تهویه مطبوع
اينترنت (Wifi)
کافی شاپ
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
دمپایی
رخت آویز
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
لوازم آشپزخانه
اجاق گاز
آشپزخانه
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۱۸۱۰۱۷۰

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی احمد خانه، با تمرکز بر استفاده از مصالح چوبی، به نمونه‌ای از ساختمان‌های سنتی تبدیل شده است. این مکان دارای 8 سوئیت با امکانات متنوع است که به طور کلی ظرفیت اسکان 50 گردشگر را در بر می‌گیرد. در طبقه همکف، دو سوئیت به مساحت 30 متر مربع و همه امکانات رفاهی را ارائه می‌دهند.

این امکانات شامل تلویزیون، توالت ایرانی و فرنگی، حمام اختصاصی، سرویس کف خواب (تشک، پتو، بالشت) و سیستم سرمایشی و گرمایشی (پکیج و شوفاژ) می‌باشد. همچنین، طبقات دوم و سوم دارای سه سوئیت با امکانات مشابه به سوئیت‌های طبقه اول هستند. این سوئیت‌ها با مساحت 30 متر مربع، میزان اسکان 6 تا 8 نفر را در بر می‌گیرند.

تراس‌های بزرگی در سطوح مختلف این اقامتگاه وجود دارند. این تراس‌ها مکان‌های ایده‌آلی برای استراحت در فصول گرم سال ایجاد کرده‌اند و به مهمانان اجازه می‌دهند تا از چشم‌انداز زیبای طبیعت اطراف لذت ببرند. همچنین، دو یخچال مشترک در هر طبقه این اقامتگاه برای نگهداری مواد غذایی مسافران فراهم شده‌اند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

در طبقه همکف این خانه بومی، به علاوه سوئیت‌ها، یک آشپزخانه مشترک و یک سالن غذاخوری وجود دارد. این امکانات به مسافران این اقامتگاه اجازه می‌دهند تا در صورت تمایل، غذاهای خود را تهیه کرده یا غذاهای محلی اقامتگاه مانند مرغ شکم‌پر، فسنجون، قورمه سبزی، میرزا قاسمی، باقالی قاتوق، ماهی کبابی و ماهی شکم‌پر را سفارش دهند.

در طبقه دوم نیز یک بازارچه صنایع دستی قرار دارد که به مهمانان فرصت می‌دهد از آن دیدن کنند و محصولات دست‌ساخته محلی را خریداری کنند. در این اقامتگاه بوم‌گردی، امکاناتی همچون راهنمای محلی، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، اینترنت وای‌فای رایگان و پارکینگ غیرمسقف با ظرفیت 15 خودرو نیز ارائه می‌شوند.

جاذبه های گردشگری

مسافرانی که تصمیم به رزرو اقامتگاه بوم‌گردی احمد  می‌گیرند، از برنامه‌های متنوعی می‌توانند بهره‌ ببرند. این برنامه‌ها شامل تورهای طبیعت‌گردی، دوچرخه‌سواری و اسب‌سواری می‌شوند؛ به علاوه، از جاذبه‌های روستایی همچون رودخانه‌ها، چشمه‌ها، تپه‌های سبز و درختان گردوی کهن لذت خواهند برد.

همچنین، آبشار ویسادار، پل آجری پونل، مسجد اسپیه مزگت، پارک جنگلی گیسوم، گورستان‌های پرن پرن وسکه، و پل تاریخی شفارود از جمله جاذبه‌های شهرستان رضوانشهر به شمار می‌روند که به مسافران توصیه می‌شود که بازدید کنند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۴
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}