اقامتگاه بوم گردی ارغوان تنکابن

استان مازندران، شهر تنکابن، روستای ليره سر
شروع قیمت از
۸۹۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
حمام عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
خدمات تور
فضای سبز
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
بخاری هیزمی
سیستم تهویه هوا
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۲۰۲۸۸۷۸۳

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی ارغوان با موقعیت نزدیک به جنگل های هیرکانی دوهزار و سه هزار، یک انتخاب عالی برای گردشگران و علاقه‌مندان به طبیعت می‌باشد. این اقامتگاه شامل 3 خانه دو طبقه است که در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. در کل، این اقامتگاه دارای 8 اتاق است. در طبقات بالا، 2 اتاق با ظرفیت 10 تا 12 نفر و در طبقات پایین، 6 اتاق با ظرفیت 5 تا 7 نفر قرار دارند. اتاق‌ها کف خواب دارند و تخت‌ ندارند. اقامتگاه بوم گردی ارغوان با فضای خاص و طبیعت اطراف زیبا، امکانات راحتی را برای مهمانان فراهم می‌کند تا بتوانند از اقامت خود لذت ببرند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

در اقامتگاه بوم گردی ارغوان، امکانات و خدمات متنوعی برای مهمانان فراهم شده است. از جمله امکانات اتاق‌ها می‌توان به تشک و پتو، سیستم گرمایشی با بخاری هیزمی و بخاری گازی، و سرویس بهداشتی (توالت ایرانی و حمام) اشتراکی بین طبقات هر خانه اشاره کرد. با توجه به خنکی آب و هوا در این منطقه، در فصول گرم سال نیاز به استفاده از سیستم سرمایشی نیست.

در آشپزخانه اقامتگاه، انواع غذاهای محلی شمالی به صورت طبخ و سرو ارائه می‌شود. مهمانان می‌توانند از غذاهایی مانند میرزا قاسمی، باقالاقاتوق، بادمجان کبابی، واویج، مرغ شکم‌پر، ماهی، جوجه کباب ترش، کباب ترش و ... لذت ببرند. قبل از ورود به اقامتگاه، مهم است با پرسنل مجموعه هماهنگی لازم را انجام داده و غذاهای مورد نظر خود را سفارش دهید.

در اقامتگاه بوم گردی ارغوان، خدمات و امکانات دیگری نیز در دسترس مهمانان قرار دارد. این امکانات شامل پارکینگ غیر مسقف، راهنما و لیدر محلی، و پرسنلی که به زبان انگلیسی مسلط هستند برای راهنمایی گردشگران خارجی می‌شود. همچنین، قراردادن بازدید از جاذبه‌های طبیعی روستا، ییلاق‌ها و جنگل‌های هیرکانی در برنامه‌های این اقامتگاه قرار دارد تا مهمانان عزیز بتوانند از طبیعت زیبای این منطقه لذت ببرند.

جاذبه های گردشگری

در نزدیکی روستای لیره سر و اقامتگاه بوم گردی ارغوان، جاذبه‌های گردشگری متنوعی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید. این جاذبه‌ها شامل قلعه مارکوه، پارک چشمه کیله، آبگرم معدنی فلکده، ییلاق داکو، رودخانه چالکرود، دریاچه سد میجران، مرداب نشتارود، دشت دریاسر، آبشار کوهسر و ... می‌شود.

قلعه مارکوه یک قلعه تاریخی در این منطقه است که با معماری و چشم‌انداز زیبای خود گردشگران را جذب می‌کند. پارک چشمه کیله نیز یک مکان طبیعی با چشمه‌های آب زلال و مناظر زیباست که از آرامش و طبیعت استفاده می‌کند. آبگرم معدنی فلکده یک منبع آب گرم با ویژگی‌های درمانی است که مورد علاقه گردشگران می‌باشد.

 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۱
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}