اقامتگاه بوم گردی الاسوسو رودسر

استان گیلان، شهرستان رودسر، روستای میان پشته
شروع قیمت از
۱,۷۸۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
باربیکیو
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
پارکینگ روباز
فضای سبز
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
صبحانه
بخاری گازی
رخت آویز
پنکه
اقلام بهداشتی
کمد/دراور
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۳۹۷۶۹۳۲۵۵

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی الاسوسو با معماری بومی شمالی و مکانی بین کوه و دریا در رودسر فعالیت خود را آغاز کرده و جذابیت خاصی را بازتاب می‌دهد. این اقامتگاه دارای سه ساختمان است: دو ساختمان دو طبقه با اتاق‌های چهار نفره و یک ساختمان یک طبقه با اتاق چهار نفره.

همه اتاق‌ها دارای ایوان، سیستم گرمایشی (بخاری گازی و کرسی)، سرویس بهداشتی (توالت ایرانی) و حمام اختصاصی هستند. محیط خنک در فصول گرم با استفاده از معماری گلی خانه حفظ شده و پنکه رومیزی نیز در دسترس مهمانان قرار دارد. از جذابیت‌های اقامتگاه می‌توان به فضای مناسب برای عکاسی و استفاده از استخر ماهی در حیاط اشاره کرد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی الاسوسو با ارائه امکانات و خدمات متنوع برای راحتی و لذت مهمانان طراحی شده است. از جمله امکانات آن می‌توان به پارکینگ غیرمسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و راهنمای محلی اشاره کرد.

همچنین، اقامتگاه دارای آشپزخانه مجهز عمومی است که می‌توانید در صورت تمایل با هماهنگی قبلی، از انواع غذاهای محلی و سنتی مانند میرزاقاسمی، باقالاقاتق، مرغ شکم پر، ماهی سرخ کرده، کوبیده و جوجه کباب سفارش دهید. این اقامتگاه همچنین به مهمانان امکان دسترسی به جاذبه‌های گردشگری محلی نیز فراهم می‌کند.

جاذبه های گردشگری

روستای میان پشته به دلیل موقعیت جغرافیایی منحصربه فرد و مجاورت با کوه و دریا، یک مقصد محبوب برای گردشگران و علاقه‌مندان به طبیعت است. در سفر به این منطقه، شما می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری مهمی همچون گنبد تاریخی پیرمحله، پل خشتی تیمیجان، چشمه دمکش، آبشار میلاش و چشمه آب معدنی سجیران لذت ببرید. این منطقه با آب و هوای خوش و محیط سرسبز، تجربه‌ای خوب از طبیعت و زیبایی‌های طبیعی را به شما ارائه می‌دهد.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۴
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}