اقامتگاه بوم گردی الماس سبز فومن

استان گیلان، شهر فومن، کیلومتر ۱۰ جاده قلعه رودخان
شروع قیمت از
۱,۷۵۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
کپسول آتشنشانی
راهنمای تور
پارکینگ روباز
فضای سبز
جعبه‌ی کمک های اولیه
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
صبحانه
رخت آویز
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
لوازم آشپزخانه
اجاق گاز
کمد/دراور
آشپزخانه
سرویس بهداشتی ایرانی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۱۳۳۴۷۵۷۴۲۴

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی الماس سبز با معماری بومی دو طبقه و چوبی، امکاناتی مناسب برای مهمانان را فراهم کرده است. در طبقه همکف این اقامتگاه، دو اتاق با ظرفیت 10 نفر هر کدام (اتاق‌های شماره یک و دو) با تراس مستقل، سرویس بهداشتی ایرانی و حمام اختصاصی، سینک ظرفشویی، یخچال، تلویزیون، تخت دو نفره، تخت یک نفره و سرویس کف خواب برای سه نفر قرار دارند.

در طبقه اول با پیمودن تنها 10 پله، دو اتاق با ظرفیت 10 نفر هر کدام (اتاق‌های شماره سه و چهار) و یک اتاق با ظرفیت هفت نفر (اتاق شماره پنج) قرار دارند. تمامی اتاق‌های طبقه اول دارای سرویس بهداشتی ایرانی و حمام اختصاصی، سینک ظرفشویی، یخچال و تلویزیون هستند. اتاق شماره سه دارای تخت دو نفره، دو تخت یک نفره، تجهیزات کف خواب و یک تراس بزرگ 40 متری در قسمت جلو و کنار اتاق دارد.

اتاق شماره چهار دارای یک تخت دو نفره، یک تخت یک نفره، تجهیزات کف خواب و یک تراس 30 متری در قسمت جلو و پشت واحد دارد. اتاق شماره پنج دارای یک تخت دو نفره، تجهیزات کف خواب و یک تراس 20 متری در قسمت جلو و پشت اتاق دارد. این امکانات به مهمانان امکان راحتی و لذت بردن از اقامتشان را در این اقامتگاه فراهم می‌کنند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی الماس سبز با امکانات و خدمات متنوع خود، یک مقصد ایده‌آل برای گردشگران می‌باشد. این امکانات شامل پارکینگ غیرمسقف برای 20 ماشین، میز و صندلی‌هایی برای نشستن در داخل محوطه، و تراس‌های مستقل برای هر اتاق است. راهنمای تور و امکان سفارش غذاهای ایرانی و محلی لذیذ نیز از خدمات این اقامتگاه برای گردشگران استفاده می‌کنند.

با توجه به تغییرات فصلی، این اقامتگاه با شوفاژ برای روزهای سرد و سیستم‌های اسپلیت برای روزهای گرم، تجهیز شده است. این ترکیب از امکانات و خدمات، فضایی را ایجاد می‌کند که مهمانان می‌توانند در آن به آسایش و لذت از تجربه‌ای خاص از طبیعت بپردازند.

جاذبه های گردشگری

منطقه فومن با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی متعددی به گردشگران پیشنهادهای جذابی ارائه می‌دهد. پارک مرکزی فومن با مجسمه‌های زیبا و جذاب، درختان سر به فلک کشیده و مسیر جاده سراوان به فومن، تجربه‌ای دل‌پذیر از طبیعت را به همراه دارد. قلعه رودخان با میراثی از زمان ساسانیان، روستای ماسوله با زیبایی‌های خاص خود، و ییلاق زودل سر با جذابیتش در میان کوهنوردان، تنها بخشی از دیدنی‌های این منطقه هستند.

همچنین، روستای فوشه، غار خون فوشه با تاریخی ۳ هزار ساله و چشمه آب معدنی علی زاخونی نیز جذابیت‌های خود را ارائه می‌کنند. این مکان‌ها را در سفر خود به این منطقه حتماً در نظر بگیرید تا از تجربه‌ای فراموش‌نشدنی لذت ببرید.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۴
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}