اقامتگاه بوم گردی الماس هزار جریب بهشهر

استان مازندران، شهر بهشهر، روستای چالکده
شروع قیمت از
۲۲۳,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
حمام عمومی
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
یخچال مشترک
فضای سبز
آلاچیق
بالکن (تراس)
امکانات اتاق
صبحانه
پنکه
رادیاتور
سیستم تهویه هوا
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۳۵۴۵۲۸۷

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی الماس هزار جریب در روستای چالک ده، با معماری بومی شمالی و ساختار چوبی سنتی، در سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است. این اقامتگاه دارای 2 طبقه است و ظرفیت پذیرش و اسکان 60 گردشگر را دارد. هر طبقه شامل 4 اتاق 7 نفره با سرویس کف خواب می‌باشد. اقامتگاه بوم گردی الماس هزار جریب منطقه‌ای زیبا و دلباز را برای مهمانان فراهم کرده است تا در آنجا از طبیعت و آرامش لذت ببرند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

در این بوم گردی، به دلیل القا حس نوستالژیک، اتاق‌ها دارای سرویس بهداشتی اختصاصی نمی‌باشند و مهمانان باید از سرویس بهداشتی و حمام‌های مشترک در هر طبقه استفاده کنند. در طبقه بالا یک توالت ایرانی، یک توالت فرنگی و یک حمام و در طبقه پایین 3 توالت ایرانی، 3 توالت فرنگی و 3 حمام قرار دارد. 

با توجه به وجود آلاچیق‌ها در محوطه اقامتگاه بوم گردی الماس هزار جریب، مهمانان می‌توانند در این فضاهای مناسب برای لذت بردن از آب و هوای مطبوع و طبیعت چشم نواز و سرسبز منطقه، وقت خود را سپری کنند. این آلاچیق‌ها فضایی آرامش‌بخش و خوشایند را برای مسافران ایجاد می‌کنند تا بتوانند در آنجا استراحت کنند، چشم انداز طبیعت را به آرامی تماشا کنند و از هوای دلپذیر منطقه لذت ببرند.

علاوه بر امکانات آلاچیق، اقامتگاه بوم گردی الماس هزار جریب سایر خدمات و امکانات را نیز برای رفاه مسافران فراهم کرده است. این شامل پارکینگ غیرمسقف برای پارک خودروها، پرسنلی که به زبان انگلیسی مسلط هستند تا بتوانند مهمانان غیرایرانی را راهنمایی کنند، راهنمای محلی برای تورهای گردشگری و بازدید از جاذبه‌های منطقه، سالن غذاخوری، آشپزخانه مجهز عمومی برای استفاده مسافران، و سیستم گرمایشی شوفاژ می‌باشد. همچنین، در صورت درخواست مهمانان، پنکه رومیزی نیز در اختیارشان قرار می‌گیرد.

در این اقامتگاه بوم گردی، مهمانان عزیز می‌توانند با هماهنگی قبلی با پرسنل، انواع غذاهای سنتی و محلی شمالی را سفارش داده و لذت ببرند. این امکان به مسافران ارائه می‌شود تا بتوانند در محیط گرم و دلپذیر اقامتگاه، از غذاهای محلی بومی و لذیذ این منطقه بهره‌مند شوند.

جاذبه های گردشگری

روستای چالکده با زیبایی‌های طبیعی خیره‌کننده خود، همواره جذب گردشگران و طبیعت‌دوستان بوده است. طبیعت سرسبز و دلباز این منطقه، همراه با آب و هوای مطلوب، رودخانه‌های خروشان، آبشارها و جاده‌های جنگلی، تجربه‌ی نابی را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورد. آبشار دم دمی، اسپه او و سمبی، دریاچه عباس آباد، شبه‌جزیره میانکاله و باغ چشمه عمارت از جاذبه‌های برجسته این منطقه به شمار می‌روند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}