اقامتگاه بوم گردی امی وی جا رشت

استان گیلان، شهرستان رشت، روستای ویشکاننک
شروع قیمت از
۸۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
کپسول آتشنشانی
راهنمای تور
پارکینگ روباز
فضای سبز
آلاچیق
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
کافی شاپ
امکانات اتاق
بخاری هیزمی
بخاری گازی
رخت آویز
اقلام بهداشتی
میز غذاخوری
کولر گازی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۱۴۹۱۷۱۳

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی امی وی جا با ظرفیت اسکان 30 گردشگر و تمامی امکانات رفاهی، اقامتی مناسب برای مسافران را فراهم کرده است. با داشتن 7 اتاق (6 اتاق در طبقه پایین و 1 اتاق در طبقه بالا)، این اقامتگاه به مهمانان خود انواع اتاق‌ها با تخت‌های مختلف را ارائه می‌دهد.

اتاق‌های طبقه پایین به تعداد 2 اتاق با 4 تخت و 4 اتاق با 2 تخت تقسیم می‌شوند، در حالی که اتاق طبقه بالا دارای کف خواب و امکاناتی نظیر سیستم گرمایشی و سرمایشی، همچنین تراس است. این اقامتگاه به طور کامل تلاش کرده تا با ارائه انواع امکانات و اتاق‌ها، اقامتی راحت و لذت‌بخش برای مسافران فراهم کند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

در اتاق‌های این اقامتگاه بوم‌گردی، علاوه بر تخت، سرویس کف خوابی نیز برای 1 تا 2 نفر در نظر گرفته شده است. از جمله امکانات این اتاق‌ها می‌توان به سیستم گرمایشی بخاری هیزمی و سیستم سرمایشی اسپلیت اشاره کرد.

یکی از ویژگی‌های این خانه بومی، وجود اتاق دورهمی است که با داشتن تلویزیون، فضایی مناسب برای تفریح و تماشای برنامه‌ها فراهم می‌کند. به علت عدم وجود آشپزخانه اشتراکی در این اقامتگاه، مهمانان برای سفارش غذا باید قبل از ورود به اقامتگاه، با مسئولیت‌پذیر اقامتگاه هماهنگی لازم را انجام دهند. در اینجا انواع غذاهای محلی از جمله فسنجون، میرزاقاسمی، باقلاقاتوق، مرغ ترش، ماهی، ترش تره، پاستا، کباب و غیره برای سفارش موجود است. همچنین انواع شیرینی‌های محلی همچون رشته خشکار، کاکا، نان برنجی، کیک خانگی و ... نیز در این اقامتگاه تهیه می‌شوند.

این اقامتگاه برنامه‌ها و تفریحات متنوعی نیز برای مهمانان تدارک دیده است، از جمله اجرای موسیقی زنده، بازی‌های محلی، ماهیگیری در رودخانه، اسب‌سواری، پخت نان محلی گلکاری و شیردوشی. همچنین این اقامتگاه دارای راهنمای گردشگری، پرسنل مسلط به زبان‌های انگلیسی و فرانسه، و پارکینگ اختصاصی خارج از محوطه می‌باشد.

جاذبه های گردشگری

جنگل هاف، آبشارها، و طبیعت بکر و زیبا به عنوان جاذبه‌های پرطرفدار و مهم منطقه معرفی شده‌اند. همچنین، عمارت کلاه فرنگی در رشت، آرامگاه میرزاکوچک خان، منطقه دشت لاله، مناطق حشمت رود و سفید رود، پارک ساحلی آستانه اشرفیه، و دریاچه سقالکسار نیز از جمله دیدنی‌هایی هستند که در نزدیکی این اقامتگاه بوم‌گردی قرار دارند و گردشگران می‌توانند از آنها لذت ببرند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۵
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}