اقامتگاه بوم گردی انارباغ بهشهر

استان مازندران، شهرستان بهشهر، روستای التپه، خیابان ولایت
امکانات و ویژگی ها
پارکینگ روباز
خدمات تور
فضای سبز
امکانات اتاق
بخاری گازی
آشپزخانه
کولر گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۶۸۲۲۳۶۳

درباره اقامتگاه

خانه بومی انار باغ با اتاق‌های خوابی که شامل یک تخت دو نفره دبل می‌شود، آشپزخانه با تجهیزات و امکانات کامل برای آشپزی، و توالت ایرانی و فرنگی همراه با حمام، برای شما و سایر مهمانان، بهبود بسیاری در ارائه خدمات و امکانات فراهم کرده است.

حیاط زیبا و سرسبز خانه بومی انار باغ، با درختان و یک حوض آبی رنگارنگ و تزیین شده با گلدان‌های زیبا، فضایی دل‌نشین را به وجود آورده است. همچنین، تراسی با چند صندلی و میز چوبی در گوشه‌ای از حیاط قرار گرفته است که شما را به صرف صبحانه، لذت بردن از آب و هوای مطبوع منطقه، دورهمی و شب نشینی دعوت می‌کند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی انار باغ، علاوه بر خدمات اساسی مانند پارکینگ غیرمسقف، وسایل گرمایشی مانند پتو و تشک، و راهنمای محلی، امکانات دیگری را نیز برای راحتی و رفاه مسافران فراهم کرده است. این امکانات شامل تلویزیون، یخچال، سیستم سرمایشی و گرمایشی با استفاده از بخاری گازی، کولر گازی و پنکه رومیزی و ... می‌شود.علاوه بر این، در صورت تمایل مهمانان، با هماهنگی قبلی با پرسنل اقامتگاه، امکان سفارش انواع غذاهای محلی و سنتی این منطقه نیز وجود دارد. 

جاذبه های گردشگری

روستای التپه با دارا بودن آثار طبیعی و تاریخی فراوان، جاذبه بسیاری برای گردشگران داخلی و خارجی در تمام فصول سال به ویژه در فصل بهار و عید نوروز است. جاذبه‌هایی مانند غار تاریخی التپه، باغ چشمه عمارت، منطقه تفریحی و گردشگری عباس آباد، شبه جزیره میانکاله، آبشار سنگ نو، قلعه تاریخی پلنگان، سایت موزه گوهرتپه و آبشار سنگ نو به دلیل زیبایی طبیعت، تاریخ و فرهنگ منطقه، مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرند. با دیدن و استکشاف این مناطق زیبا، گردشگران می‌توانند از طبیعت بکر و فرهنگ منحصر به فرد منطقه لذت ببرند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۱
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}