اقامتگاه بوم گردی اوغوزخان گنبد کاووس

استان گلستان، ۱۵ کیلومتری غرب گنبد کاووس، روستای ساری بخش
شروع قیمت از
۱,۶۶۸,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
حمام عمومی
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
یخچال مشترک
تهویه مطبوع
تاکسی سرویس
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
صبحانه
بخاری گازی
پنکه
سیستم تهویه هوا
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی اوغوزخان گنبد کاووس دارای دو خانه بومی مجزا است. یکی از این خانه‌ها با بیش از 70 سال قدمت است و با حفظ زیبایی‌های سنتی آن دوران بازسازی شده است. این خانه بازسازی شده با احترام به طرح و معماری سنتی دوران خود، جلوه‌های زیبایی را ایجاد کرده است.

در حیاط اقامتگاه، خانه دیگری نیز به سبک سنتی طراحی و ساخته شده است. این اقامتگاه به این ترتیب توانایی پذیرش بیشتری را برای مهمانان خود دارد و فضایی دلپذیر و سنتی را برای آنها فراهم می‌کند.

علاوه بر این، در حیاط اقامتگاه یک آلاچیق وجود دارد که بیش از 400 سال قدمت دارد و با استفاده از وسایل سنتی ترکمن ها تزیین شده است. این آلاچیق جلوه‌ای خاص و فرهنگی را به اقامتگاه بوم‌گردی اوغوزخان می‌بخشد.

به این ترتیب، با اقامت در این اقامتگاه بوم‌گردی شما همچنین فرصتی را دارید تا زیبایی‌های طبیعی و فرهنگی منطقه را تجربه کنید و لحظاتی متفاوت و زیبا را در فضای سنتی و آرام این اقامتگاه سپری کنید.

امکانات و خدمات اقامتگاه

خانه بومی قدیمی دارای 4 اتاق است که دو اتاق ظرفیت 5 نفر و کوچکترین اتاق ظرفیت 2 نفر را دارد. بزرگترین اتاق این خانه ظرفیت 10 نفر را دارد و تنها اتاقی است که دارای کولر اختصاصی به عنوان سیستم سرمایشی در فصل گرما است. خانه دیگری که در جوار خانه قدیمی ساخته شده است، دارای 3 اتاق با ظرفیت کلی 15 نفر است و هر اتاق قابلیت پذیرش 5 مهمان را دارد.

ظرفیت کلی اقامتگاه شامل همه اتاق‌ها و بهارخواب در حیاط، تا سقف 75 نفر است که در صورت نیاز، می‌توانید از آن استفاده کنید.

اقامتگاه بوم‌گردی دارای یک سرویس بهداشتی فرنگی، سه سرویس ایرانی و سه حمام خارج از مجموعه است که به صورت مشترک هستند. همچنین، آشپزخانه در خارج از خانه‌ها و به صورت مشترک ساخته شده است و امکان بخت و پز برای گردشگران را فراهم می‌کند. برای اتاق‌ها که به صورت کف خواب می‌باشند، لحاف و تشک در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت. در صورت نیاز، می‌توانید از بخاری گازی و پنکه به عنوان سیستم سرمایشی و گرمایشی استفاده کنید.

از دیگر خدمات این اقامتگاه می‌توان به پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و زبان محلی ترکمن اشاره کرد. همچنین، در صورت تمایل، مسافران می‌توانند با راهنمایی لیدر مجموعه از جاذبه‌های گردشگری منطقه دیدن نمایند.

جاذبه های گردشگری

اقامتگاه بوم‌گردی اوغوز خان در روستای ساری بخش واقع شده است و فاصله آن تا مرکز شهر گنبد کاووس حدود 15 کیلومتر است. با اقامت در این اقامتگاه، گردشگران می‌توانند با سبک زندگی ترکمن‌های قدیمی آشنایی پیدا کنند. از جاذبه‌های گردشگری گنبد کاووس می‌توان به گنبد قابوس و مجتمع سوارکاری گنبد کاووس اشاره کرد که با پیمودن حداکثر مسافت 20 کیلومتر می‌توان از این مکان‌ها بازدید کرد. همچنین، سد گلستان، آبشار کبود وال، آبشار شیر آباد و گل رامیان نیز در حداکثر فاصله 60 کیلومتری از اقامتگاه اوغوز خان قرار گرفته‌اند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر ۲ روزه گرگان
هتل های مرتبط
اقامتگاه بوم گردی عمارت شبهای جعفرآباد گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی مزرعه آفتابگردان گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی عمارت توسکا گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بومخانه ددنگه گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی میرزا عابدین گرگان گلستان گرگان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}