اقامتگاه بوم گردی باباجان بهشهر

استان مازندران، شهرستان بهشهر، کیلومتر ۲۰ جاده پاسند، روستای محمدآباد
شروع قیمت از
۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
میز پینگ پنگ
جاروبرقی
باربیکیو
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
پارکینگ روباز
فضای سبز
جعبه‌ی کمک های اولیه
آلاچیق
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بخاری هیزمی
بخاری نفتی
لوازم آشپزخانه
کمد/دراور
سرویس بهداشتی ایرانی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۳۵۳۹۹۶۳

درباره اقامتگاه

اقامتگاه باباجان با معماری سنتی و جذاب، دو نوع واحد اقامتی با خصوصیات منحصر به فرد دارد. این اقامتگاه شامل خانه‌های بومی دو طبقه و کلبه‌های ترکمنی است که جمعاً می‌تواند 35 گردشگر را پذیرا باشد. واحد طبقه بالای خانه بومی شامل یک اتاق خواب، هال، آشپزخانه با تجهیزات کامل برای آشپزی، تراس بزرگ و دلپذیر با منظره‌ای زیبا و سرویس بهداشتی اختصاصی (شامل توالت ایرانی و حمام درون اتاق، و همچنین توالت ایرانی و فرنگی در بیرون تراس) است. واحد طبقه پایین نیز شامل یک سالن بزرگ با آشپزخانه مجهز و سرویس بهداشتی اختصاصی (شامل توالت ایرانی و فرنگی در بیرون سالن) می‌باشد. کلبه ترکمنی در داخل باغ قرار گرفته است و امکانات کمی برای آشپزی دارد و سرویس بهداشتی اختصاصی (شامل توالت ایرانی و فرنگی) در کنار کلبه قرار دارد. این اقامتگاه با فضاهای دلنشین و خدمات شخصی‌سازی شده، یک تجربه بی‌نظیر از زندگی سنتی را برای مهمانان فراهم می‌کند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

سیستم گرمایشی در کلبه ترکمنی و واحد طبقه پایین از بخاری هیزمی و در طبقه بالای خانه بومی از بخاری نفتی استفاده می‌شود. با توجه به خنکی آب و هوای منطقه، در فصول گرم سال نیز نیاز به سیستم سرمایشی وجود ندارد.

 

این اقامتگاه روستایی امکانات و خدمات متنوعی را برای راحتی مسافران گرامی فراهم می‌کند. به عنوان مثال، پارکینگ غیرمسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی برای ارتباط بهتر، لیدر محلی برای راهنمایی و توجیه در تورها، زمین والیبال، میز پینگ پونگ و ماشین آفرود از جمله امکاناتی هستند که ارائه می‌شوند.

 

یکی از ویژگی‌های مثبت این مجموعه، تهیه و پخت غذاهای از مواد کاملاً ارگانیک و محلی است. صبحانه شامل انواع محصولات محلی مانند سرشیر، کره، پنیر، شیر و تخم مرغ می‌شود. در منوی شام و ناهار نیز غذاهایی مانند چلو مرغ آلو (غذای خاص اقامتگاه)، چلو اکبر جوجه با رب انار، لوبیا پلو، میرزاقاسمی، کشک بادمجان و انواع آش مختلف جا دارند. از امکانات دیگر اقامتگاه می‌توان به امکان سفارش غذاها با توجه به ترجیحات مهمانان و منوی محلی اشاره کرد.

جاذبه های گردشگری

سفر به روستای محمد آباد، شما را به دنیایی از جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی وارد می‌کند. از چشمه غارزم و آبشار دم دمی با مناظر زیبا و شور آبشارها گرفته تا دریاچه عباس آباد و کاخ صفی آباد با زیبایی‌های خاص خود، همه جاذبه‌ها به شما تجربه‌ای بی‌نظیر از طبیعت و فرهنگ منطقه ارائه می‌دهند. باغ چشمه عمارت با آرامش خاص خود و مناظر دلنشین و شبه جزیره میانکاله با دریاچه‌های آبی و دیدنی‌های خیره‌کننده، تجربه‌ای لذت‌بخش و خاطره‌انگیز را برای شما رقم خواهد زد.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}