اقامتگاه بوم گردی بابا عطا شهداد

استان کرمان، ۳۲ کیلومتری کلوت شهداد، روستای ولی آباد
شروع قیمت از
۹۳۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
دوربین مداربسته
کپسول آتشنشانی
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
یخچال مشترک
فضای سبز
لباسشویی
جعبه‌ی کمک های اولیه
آلاچیق
تهویه مطبوع
پارکینگ
اعلام حریق
کافی شاپ
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
صبحانه
هیتر برقی
رخت آویز
کولر آبی
سرویس بهداشتی ایرانی
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی بابا عطا با مساحتی بالغ بر ۳۰۰۰ متر مربع بنا شده است و قادر به پذیرش تا ۴۰ نفر گردشگر می‌باشد. این اقامتگاه شامل هفت سوئیت کاهگلی است، که هرکدام از آنها دارای سرویس بهداشتی اختصاصی است. همچنین، دو اتاق نیز وجود دارد که فاقد سرویس بهداشتی اختصاصی هستند، اما در داخل محوطه اقامتگاه سرویس بهداشتی (توالت ایرانی و فرنگی) و حمام مشترکی وجود دارد.

هر یک از سوئیت‌های گنبدی این اقامتگاه شامل تخت خواب دبل، دو نفر سرویس کف خواب، تلویزیون و یخچال هستند و برای اسکان چهار نفر آماده شده‌اند. علاوه بر این، اتاق‌های بزرگ اقامتگاه نیز ظرفیت پذیرایی از ۱۰ نفر را دارا می‌باشند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی بابا عطا با هدف رفاه مهمانان گرامی خدمات و امکانات متنوعی را در نظر گرفته است. این امکانات شامل راهنمای محلی برای تورهای گردشگری در منطقه، فراهم کردن تفریحات کویری مانند موتورسیکلت، چهار چرخ، آفرود و غیره، پارکینگ غیر مسقف در داخل محوطه اقامتگاه و سیستم سرمایشی و گرمایشی (کولر آبی و بخاری برقی) می‌باشد.

لازم به ذکر است که مهمانان عزیز در صورت تمایل و هماهنگی قبلی، قادر به سفارش و استفاده از انواع غذاهای ایرانی و محلی رستوران اقامتگاه مانند کشک و بادمجان، بزقورمه، قاتوق بنه و آبگوشت محلی می‌باشند. تیم طبیعت گردان در این زمینه آمادگی دارد تا نیازها و ترجیحات شما را برآورده کند و تجربه غذاهای محلی را برای شما فراهم سازد.

چاذبه های گردشگری

روستای ولی آباد به علت قرار گرفتن در آغوش کویر لوت، همواره جذابیت فراوانی را برای گردشگران، علاقمندان به کویرنوردی و طبیعت‌دوستان به ارمغان آورده است. این منطقه با تمام جاذبه‌های طبیعی و تاریخی خیره‌کننده‌ای که در آن قرار دارد، به یک مقصد دیدنی تبدیل شده است.

کویر لوت با صحرای بسیار شگفت‌انگیز و تپه‌های ماسه‌ای بی‌نظیر گندمبریان (ریگ سوخته)، تنگ رتیل، کلوت‌های خاص شهداد، قلعه و کاروانسرای تاریخی شفیع‌آباد، کوه پلوار، آبگرم چهارفرسخ و آبشار کشیت از جمله جاذبه‌های بی‌نظیری هستند که می‌توانند روزهای خوش‌بینانه شما را در این منطقه به یادماندنی کنند.

بخصوص کلوت شهداد، که یک منطقه با ابعاد ۸۰ کیلومتر عرض و ۱۴۵ کیلومتر طول است و با فرسایش آبی و بادی درست شده است، برای دیدن و مشاهده عجایب طبیعی فراوان، یک مقصد بسیار جذاب است.

با وجود همه این جاذبه‌های طبیعی و تاریخی، روستای ولی آباد به یک مقصد آرامش‌بخش و پرماجراجویی برای کسانی که علاقه‌مند به طبیعت، کویرنوردی و آشنایی با فرهنگ منطقه هستند، تبدیل شده است.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۴
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 2 روزه به کرمان
برنامه سفر 3 روزه به کرمان
هتل های مرتبط
اقامتگاه بوم گردی دستکند میمند کرمان شهربابک
اقامتگاه بوم گردی نخل و نارنج بم کرمان بم از ۱,۱۱۲,۰۰۰ تومان
اقامتگاه بوم گردی کاشکیلو شهداد کرمان شهداد از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان
اقامتگاه بوم گردی ضیا کرمان کرمان کرمان از ۷۷۸,۰۰۰ تومان
اقامتگاه سنتی شهباز کرمان کرمان کرمان از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}