اقامتگاه بوم گردی بابا نوروز مرزن اباد

استان مازندران، شهرستان چالوس، شهر مرزن آباد، روستای فشکور
امکانات و ویژگی ها
باربیکیو
حمام عمومی
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
یخچال مشترک
خدمات تور
فضای سبز
آلاچیق
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
هیتر برقی
لوازم آشپزخانه
سیستم تهویه هوا
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۳۹۶۹۳۲۶

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی بابانوروز در روستای فشکور واقع شده است. این اقامتگاه دارای یک سوییت 2 اتاقه است که به صورت دربست در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. هر اتاق این اقامتگاه با ظرفیت 5 نفر و کف خواب 12 متری مجهز شده است. با مساحت زمین 3000 متر مربع و زیربنای 70 متر مربع، این اقامتگاه امکانات لازم برای راحتی و خدمات مسافران را فراهم کرده است.

اقامتگاه بوم گردی بابانوروز دارای محیطی آرامش‌بخش و سرسبز است و در دامنه‌ی رشته کوه‌های البرز واقع شده است. این منطقه به دلیل آب و هوای خوب و محیطی سبز و زیبا، به عنوان یک نگین کوهستان مشهور است. مسیر دسترسی به این اقامتگاه از طریق جاده‌های آسفالت بوده و دارای یک حیاط با ظرفیت پارک 5 ماشین می‌باشد.

با توجه به ویژگی‌های طبیعی این منطقه و ظرفیت پذیرش اقامتگاه بوم گردی بابانوروز، مسافران می‌توانند در این محیط زیبا و آرامش‌بخش اقامت کرده و از طبیعت دلپذیر و چشم‌نواز این منطقه لذت ببرند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی بابانوروز در فصل سرد سال از سیستم گرمایشی بخاری برقی استفاده می‌کند، زیرا در این فصل منطقه کوهستانی فشکور که اقامتگاه در آن قرار دارد، خنک است. اما در فصل تابستان به دلیل خنکی طبیعت منطقه، نیازی به سیستم سرمایشی ندارد.

این اقامتگاه بوم گردی دارای سرویس بهداشتی اختصاصی است که شامل توالت ایرانی و فرنگی سیار می‌شود. همچنین، حمام این اقامتگاه به صورت جداگانه و در بیرون از خانه قرار دارد تا بافت سنتی اقامتگاه حفظ شود.

امکانات دیگر این خانه بومی شامل یخچال، سینک ظرفشویی، ظروف آشپزی، گاز و باربیکیو در آشپزخانه است. همچنین، اقامتگاه دارای تراسی است که مسافران می‌توانند در آن استراحت کنند.

لطفا توجه داشته باشید که در این اقامتگاه امکان پخت و سرو غذا برای مهمانان وجود ندارد.

جاذبه های گردشگری

در نزدیکی اقامتگاه بوم گردی بابانوروز، می‌توانید به بافت تاریخی و مکان‌های قدیمی روستا سر بزنید. روستای فشکور خود دارای یک بافت قدیمی و سنتی است که می‌توانید خیابان‌های باریک و منازل سنتی با معماری خاص را در آن ببینید. این بافت تاریخی نشانگر فرهنگ و زندگی قدیمی روستایی‌ها در این منطقه است. همچنین، برخی از خانه‌ها و ساختمان‌های قدیمی و آثار معماری مذهبی نیز در روستای فشکور وجود دارند که می‌توانید آنها را ببینید و با فرهنگ و تاریخ محل آشنا شوید.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۵
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}