اقامتگاه بوم گردی باغ بهشت تنکابن

استان مازندران، شهر خرم آباد تنکابن، روستای قلعه گردن، خیابان شهید خالدی، پلاک ۱
شروع قیمت از
۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
پارکینگ روباز
خدمات تور
فضای سبز
تهویه مطبوع
اينترنت (Wifi)
امکانات اتاق
بخاری گازی
آشپزخانه
کولر گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۲۹۲۱۳۳۰

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی باغ بهشت در روستای قلعه گردن قرار دارد و به صورت خانه باغی با وسعت 1400 متر مربع ساخته شده است. این اقامتگاه دارای 3 اتاق است. دو اتاق با مساحت 15 متر مربع کنار هم قرار دارند و دارای سرویس کف خواب هستند. یک اتاق دیگر نیز با مساحت 18 متر مربع و یک تخته دارای ظرفیت 3 نفر به صورت کف خواب است. درب ورودی دو اتاق 15 متری به صورت متصل قرار دارد و برای مسافرانی که دو اتاق جداگانه اما کنار هم را می‌خواهند، مناسب است.

اقامتگاه بوم گردی باغ بهشت با معماری سنتی و طبیعی طراحی شده است. این اقامتگاه در سال 1397 افتتاح شده و به عنوان یک اقامتگاه بوم گردی در حوزه بوم گردی فعالیت می‌کند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی باغ بهشت دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی سیار برای اتاق‌های 15 متری است که درون کلبه قرار گرفته‌اند، و اتاق 18 متری دارای سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی درون اتاق است. همچنین یک سرویس بهداشتی ایرانی مشترک نیز در محوطه اقامتگاه وجود دارد.

امکانات و خدماتی که اقامتگاه باغ بهشت ارائه می‌دهد شامل راهنمای تورهای گردشگری، اینترنت و وای‌فای رایگان، پرسنل مسلط به عربی، پارکینگ غیرمسقف درون اقامتگاه، آشپزخانه با تجهیزات کامل برای آشپزی، و سیستم سرمایشی و گرمایشی (کولر گازی و بخاری گازی) می‌باشد. در ضمن، اقامتگاه باغ بهشت غذاهای محلی و لذیذی مانند فسنجون، مرغ دودی، کباب ترش، مرغ آلویی، کوکو بادمجان، ترشه تره، باقالی قاتوق، میرزا قاسمی و بورانی بادمجان را ارائه می‌دهد. مهمانان می‌توانند با هماهنگی قبلی، این غذاها را سفارش دهند و لذت ببرند.

برنامه‌های ویژه این اقامتگاه شامل موسیقی محلی زنده برای تورهای گردشگری، گشت و گذار در ارتفاعات دوهزار و سه هزار، دریاگردی و طبیعت‌گردی در جاذبه‌های اطراف اقامتگاه می‌باشد.

جاذبه های گردشگری

با توجه به توضیحات شما، روستای قلعه گردن در شهرستان تنکابن با طبیعتی بکر و دیدنی‌های فراوان، یک جاذبه دیدنی و محبوب برای مسافران است. از جمله دیدنی‌هایی که در این منطقه وجود دارد، غار آبی دانیال، پارک ملی خشکه داران، جنگل دو هزار، چشمه آبگرم فلکده، و آبشار سنگ بن است. این جاذبه‌ها با زیبایی‌های خاص خود گردشگران را به خود جذب می‌کنند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۴
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}