اقامتگاه بوم گردی بامسر بهشهر

استان مازندران، شهرستان بهشهر، شهر خلیل شهر، خیابان آیت اله رحمانی، جاده توریستی گردشگری سرخ او
امکانات و ویژگی ها
باربیکیو
راهنمای تور
فضای سبز
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بخاری گازی
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
اجاق گاز
آشپزخانه
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی بامسر در استان مازندران شامل دو واحد اقامتی سنتی و مدرن است که در محیطی زیبا و آرام قرار گرفته‌اند. خانه سنتی در باغی به مساحت 3 هکتار واقع شده است و دارای 2 طبقه است. در این خانه سنتی، سوئیت‌هایی به مساحت 55 متر و با چشم‌اندازی بسیار زیبا برای اقامت گردشگران در نظر گرفته شده است. این خانه با احترام به معماری سنتی و امکانات رفاهی مناسب، یک تجربه‌ی بوم‌گردی خاص و دلنشین را برای میهمانان فراهم می‌کند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی بامسر دارای امکانات فراوانی می‌باشد. در خانه سنتی اقامتگاه، تراسی برای لذت بردن از منظره طبیعی، سرویس کف خواب با تشک و پتو، سرویس بهداشتی اختصاصی شامل توالت ایرانی و فرنگی و حمام، باربیکیو برای آماده سازی غذاها، سیستم گرمایشی بخاری گازی و سیستم سرمایشی اسپلیت فراهم شده است. همچنین، در سوئیت مدرن اقامتگاه، امکاناتی مانند مبلمان راحت، آشپزخانه مجهز به سینک، گاز و یخچال، توالت ایرانی و فرنگی و حمام در داخل خانه، سیستم سرمایشی اسپلیت و گرمایشی پکیج و بخاری گازی، شومینه هیزمی، باربیکیو و استخر در دسترس می‌باشد.

همچنین، اقامتگاه بوم‌گردی بامسر امکاناتی مانند زمین بازی برای کودکان، تاب و سرسره و پارکینگ اختصاصی را نیز فراهم کرده است. ظرفیت خانه سنتی در هر طبقه برای 7 نفر و ظرفیت خانه مدرن حداکثر برای 8 نفر است. میهمانان می‌توانند در صورت تمایل و با هماهنگی قبلی انواع غذاهای سنتی و محلی را سفارش دهند و محصولات محلی مانند زیتون پرورده، رب انار، رب انجیر و عسل طبیعی را بخرند. این اقامتگاه همچنین ارائه دهنده خدمات راهنمای تور و پرسنل مسلط به زبان انگلیسی برای گردشگران خارجی است.

جاذبه های گردشگری

مسافران با اقامت در اقامتگاه بوم‌گردی بامسر می‌توانند از جاذبه‌های دیدنی بهشهر و مناطق اطراف لذت ببرند. جاذبه‌هایی مانند عباس‌آباد با باغ‌های زیبا و آثار تاریخی، باغ چهل ستون اشرف (پارک ملت) با مناظر طبیعی دل‌انگیز، کاخ صفی‌آباد با آثار معماری زیبا، قبرستان سفید چاه در فاصله 50 کیلومتری خلیل‌شهر، باغ چشمه عمارت با چشم‌انداز طبیعی فوق‌العاده، سایت موزه گوهرتپه با آثار باستانی مهم، آبشار اسپه‌او، غار باستانی هوتو و کمربند، آتشکده کوسان، آبشار سنگ نو جزو جاذبه‌هایی هستند که می‌توانند تجربه یک سفر زیبا را برای مسافران فراهم کنند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۱
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}