اقامتگاه بوم گردی بام املش

استان گیلان، شهر املش، روستای گوشکور
شروع قیمت از
۲,۲۲۴,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
راهنمای تور
پارکینگ روباز
فضای سبز
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بخاری گازی
رخت آویز
پنکه
اقلام بهداشتی
آشپزخانه
سرویس بهداشتی ایرانی
سیستم تهویه هوا
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۳۴۱۱۰۳۷

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی بام املش که در سال 1399 افتتاح شد، با معماری سنتی و بومی شمالی ساخته شده و دارای سه اتاق با سرویس کف خواب می‌باشد. این اقامتگاه که در دو طبقه قرار دارد، در طبقه همکف دارای یک اتاق پنج نفره، آشپزخانه با تجهیزات کامل، و سرویس بهداشتی (توالت ایرانی و حمام) است.

همچنین در طبقه بالا دو اتاق چهار نفره دیگر وجود دارد. این اقامتگاه در روستای گوشکور واقع شده و به دلیل طبیعت زیبا، آب و هوای مطبوع و نزدیکی به دریا، جزو مقاصد گردشگری محبوب در ناحیه است.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی بام املش دارای امکانات و خدماتی مانند پارکینگ غیرمسقف، پرسنلی که به زبان انگلیسی مسلط هستند، راهنمای محلی و لیدر تور برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی است. همچنین این اقامتگاه سیستم گرمایشی با بخاری گازی دارد، اما به دلیل خنک بودن آب و هوا، نیازی به سیستم سرمایشی در فصل‌های گرم ندارد.

در صورت تمایل، مهمانان می‌توانند از پنکه رومیزی نیز استفاده کنند. همچنین در حال حاضر این اقامتگاه امکان تهیه غذا ندارد، اما مهمانان می‌توانند از آشپزخانه مجهز داخل ساختمان برای پخت و تهیه غذا استفاده کنند.

جاذبه های گردشگری

روستای گوشکور واقع در بخش رانکوه جنوبی از شهرستان املش در استان گیلان، با تاریخچه‌ای حدود یک قرن از جاذبه‌های گردشگری گیلان به شمار می‌رود. این روستا با طبیعت زیبا و آب و هوای خوشبختی از بکرترین مناطق گردشگری در این منطقه به شمار می‌آید.

گردشگرانی که به این منطقه سفر می‌کنند، از جاذبه‌های زیبایی مانند چشمه آب معدنی لوزان، تالاب زربیجار، ساحل کلاچای، آبشار سیاه تاش، دهکده ییلاقی خصیل دشت، مناظر طبیعی هلودشت، آبشار میلاش و آبشار لونک لذت می‌برند. این منطقه همچنان دارای طبیعتی بکر و دست نخورده است که گردشگران را به سوی خود جذب می‌کند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۲
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}