اقامتگاه بوم گردی بام های سفالی تالش

استان گیلان، شهرستان تالش، حد فاصل جاده ترانزیت تالش – آستارا، روستای شیرآباد
شروع قیمت از
۸۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
کپسول آتشنشانی
حمام عمومی
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
یخچال مشترک
فضای سبز
تهویه مطبوع
تاکسی سرویس
امکانات اتاق
بخاری هیزمی
رخت آویز
پنکه
اقلام بهداشتی
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی بام‌های سفالی با یک قدمت تاریخی حدود صد ساله، پس از مرمت و بازسازی در سال 1398 به فعالیت خود در حوزه بوم‌گردی آغاز کرد. این اقامتگاه مهمانان و علاقمندان به طبیعت را پذیرایی می‌کند. این خانه بوم‌گردی دارای دو طبقه است که در میان یک باغ بزرگ و دلباز واقع شده است.

در طبقه بالا دو اتاق با مساحت‌های 20 و 30 متر مربع قرار دارد، و اتاق‌های 20 متری ظرفیت 6 نفر و اتاق‌های 30 متری ظرفیت 8 نفر را دارا هستند. همچنین، در طبقه پایین نیز دو اتاق با مساحت‌های 20 و 30 متر مربع وظرفیت مشابه در دسترس قرار دارد. این اقامتگاه در کل ظرفیت اسکان و پذیرش 30 گردشگر را دارا می‌باشد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی بام‌های سفالی با بنای قدیمی و تراس چوبی که به باغ و محوطه می‌نگرد، زیبایی ویژه‌ای به واحد می‌بخشد. اتاق‌های کاه‌گلی با کف خواب و امکاناتی نظیر فرش، رختخواب سنتی، سیستم گرمایشی بخاری گازی و بخاری هیزمی مجهز شده‌اند.

علاوه بر این، یک اتاق VIP با امکاناتی همچون یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، سینک ظرفشویی و بخاری گازی در این مجموعه وجود دارد. 

سرویس بهداشتی (ایرانی و فرنگی) به صورت مشترک در مجموعه قابل استفاده است. همچنین، اقامتگاه دارای آشپزخانه مشترک است که امکان پخت و پز را فراهم می‌کند. همچنین، با هماهنگی قبلی با میزبان، می‌توانید صبحانه و غذای محلی را سفارش دهید.

اقامتگاه بام‌های سفالی امکان برگزاری مراسم با هماهنگی قبلی را فراهم می‌کند. مجموعه دارای لیدر مجربی است و با هماهنگی قبلی می‌توانید تورهای گردشگری نیز ترتیب دهید.

جاده دسترسی به اقامتگاه از نوع آسفالت است و پارک ماشین در محوطه اقامتگاه امکان‌پذیر است. لازم به ذکر است که این اقامتگاه سیستم سرمایشی ندارد و در همه زمان‌ها نسیم خنک کوهپایه را تجربه می‌کنید.

جاذبه های گردشگری

موقعیت واحد اقامتگاه بوم‌گردی بام‌های سفالی واقع در شهر رودسر، به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی در یک ساعت مسافت از مبداء اقامتگاه به مکان‌های زیبا و منحصر به فردی دسترسی داشته باشید.

این مناطق شامل آبشارهای زمرد حویق، لاتون لوندویل، ورزن سوباتان، جنگل‌های هیرکانی، گیسوم تالش، جاده زیبای اسالم-خلخال، تله کابین، سورتمه و جاده سحرانگیر حیران، بازارچه مرزی آستارا، دریاچه استیل آستارا، باغ پرندگان آستارا، سواحل و تالاب‌های غربی دریای خزر، سورتمه تالش، سایت نگهداری مرال و گوزن، باغات کیوی، شالیزارها، جلگه، رودخانه‌های پرآب و ده‌ها جاذبه طبیعی دیگر می‌شوند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۷
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}