اقامتگاه بوم گردی بلوط کهن بهشهر

استان مازندران، شهرستان بهشهر، روستای جیربند
امکانات و ویژگی ها
پارکینگ روباز
خدمات تور
جعبه‌ی کمک های اولیه
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بخاری هیزمی
بخاری نفتی
لوازم آشپزخانه
اجاق گاز
آشپزخانه
سرویس بهداشتی ایرانی
سیستم تهویه هوا
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی بلوط کهن با ساختاری کاملاً بومی و سنتی، دارای دو ساختمان اقامتی است که در کل ظرفیتی برای اسکان و پذیرش 14 گردشگر را دارد. ساختمان اول، یک خانه با 3 اتاق خواب است؛ دو اتاق به مساحت 12 متر و یک اتاق به مساحت 24 متر. ساختمان دوم نیز یک خانه یک خوابه است. هر دو واحد اقامتی دارای آشپزخانه مجهز به تمام ابزار و تجهیزات لازم برای آشپزی، فضایی برای میزبانی و پذیرایی، سیستم گرمایشی با بخاری هیزمی و بخاری نفتی، سرویس بهداشتی شامل توالت ایرانی و فرنگی و حمام اختصاصی را دارا می‌باشند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی بلوط کهن به منظور رفاه و خدمت به مهمانان گرامی، امکاناتی از قبیل پارکینگ غیرمسقف برای وسایل نقلیه، پرسنلی مسلط به زبان انگلیسی جهت ارتباط با مهمانان غیرایرانی و راهنمای محلی برای بهترین دیدنی‌ها و جاذبه‌های منطقه را فراهم کرده است. علاوه بر این، در صورت تمایل، مهمانان می‌توانند با هماهنگی قبلی با پرسنل مجموعه، از غذاهای محلی و سنتی این منطقه مانند ته چین محلی، آش‌های متنوع، زرشک پلو با مرغ، جوجه کباب، برنج با گوشت بره و دیزی سنتی سفارش دهند و از تجربه لذت‌بخشی از غذاهای محلی بهره‌برند.

جاذبه های گردشگری

روستای جیربند که در فاصله 60 کیلومتری جنوب شرقی شهرستان بهشهر واقع شده است، با آب و هوای مطلوب و مناظر طبیعی خیره‌کننده، توجه گردشگران و علاقمندان به طبیعت را به خود جلب کرده است. این منطقه با دارا بودن جاذبه‌هایی چون گورستان تاریخی سفید چاه، آبشارهای سمبی و دم دمی، دریاچه عباس آباد، باغ چشمه عمارت و کاخ صفی آباد، تجربه‌ای شگفت‌انگیز از طبیعت و تاریخ را به مسافران ارائه می‌دهد.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۲
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}