اقامتگاه بوم گردی بهشت رشت

استان گیلان، شهر رشت، روستای موشنگاه
امکانات و ویژگی ها
کپسول آتشنشانی
یخچال مشترک
فضای سبز
جعبه‌ی کمک های اولیه
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
پارکینگ
کافی شاپ
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
مینی بار
صبحانه
بخاری گازی
رخت آویز
میز غذاخوری
کمد/دراور
کولر گازی
سیستم تهویه هوا
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی بهشت با داشتن 10 اتاق، امکان پذیرش تا 22 گردشگر را فراهم می‌کند. برخی از اتاق‌های این اقامتگاه فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند و مهمانان باید از سرویس بهداشتی و حمام مشترک استفاده کنند.

اقامتگاه بوم‌گردی بهشت در روستای موشنگاه با بیش از 300 سال سابقه، فضایی سنتی و زیبا را در طبیعت بکر برای گردشگران و مسافران خلق کرده است تا تجربه‌ای خوب و لحظات خاطره‌انگیز را در این مکان داشته باشند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی بهشت نه تنها غذاهای محلی و سنتی از جمله باقلاقاتق، میرزاقاسمی، مرغ ترش، کباب ترش، جوجه ترش و ماهی شکم‌پر را طبخ می‌کند، بلکه امکان سفارش غذای مورد نظر با هماهنگی قبلی با مسئول اقامتگاه را هم فراهم می‌کند.

علاوه بر این، اقامتگاه امکانات و خدماتی مانند پارکینگ اختصاصی غیرمسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و اسپانیایی، سیستم‌های گرمایش بخاری گازی و هیزمی، سیستم سرمایش کولر گازی، کارگاه‌های صنایع دستی از جمله حصیربافی، برگزاری مراسم شب یلدا و آیین‌های مخصوص روستاهای گیلان را نیز فراهم می‌کند.

جاذبه های گردشگری

بدیهی است که این منطقه با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی خیره کننده‌ای همچون روستای گردشگری حلیمه جان، پارک جنگلی سراوان، سدهای سقالکسار و سنگسر، دریاچه سفید رود، منطقه حفاظت شده سیاهرود، غار اسپهدان، دریاچه ویستان، چشمه آب معدنی سنگرود، منطقه ساحلی حاجی بکنده، مرداب عینک، موزه میراث روستایی گیلان، باغ محتشم و عمارت کلاه فرنگی، امامزاده هاشم، عمارت نوبل، آرامگاه و خانه میرزا کوچک خان، گردشگران را به خود جذب می‌کند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۴
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}