اقامتگاه بوم گردی بهشت پاقلعه رامیان

استان گلستان، ۱۹ کیلومتری شهر رامیان، روستای پاقلعه، رو بروی بهشت ۳
شروع قیمت از
۲,۷۸۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
پذیرش ۲۴ ساعته
پارکینگ روباز
فضای سبز
بالکن (تراس)
تاکسی سرویس
امکانات اتاق
دمپایی
سیستم گرمایش و سرمایش
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی بهشت پاقلعه رامیان که در ماه فروردین سال 1397 به بهره‌برداری رسید، دارای 4 باب سوئیت است. دو باب از سوئیت‌ها در طبقه پایین و دو باب سوئیت در طبقه بالای ساختمان اقامتگاه قرار دارند. در ورودی به سوئیت‌ها، تعدادی پله وجود دارد که باید طی شود. این سوئیت‌ها، فاقد تخت می‌باشند. این اقامتگاه با فراهم کردن امکانات و خدمات متنوع، برای مسافرانی که به دنبال تجربه‌ی اقامت در فضای بومی و طبیعت‌نما هستند، گزینه‌ی مناسبی است.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی بهشت پاقلعه رامیان با ارائه امکانات و خدمات متنوع، برای مهمانان گرامی آماده شده است. این اقامتگاه دارای پارکینگ غیرمسقف اختصاصی است که به مهمانان امکان پارک خودرو را فراهم می‌کند. همچنین دارای تراسی است که مکانی ایده‌آل برای استراحت و لذت بردن از چشم‌انداز طبیعت است. در اقامتگاه بهشت پاقلعه رامیان می‌توانید از امکان کباب پز استفاده کنید و لذت از طعم دلچسب غذاهای کبابی ببرید. پرسنل مسلط به زبان انگلیسی نیز در این اقامتگاه حضور دارند تا به مهمانان غیر ایرانی در راهنمایی و ارائه خدمات بهتر کمک کنند.

واحدهای اقامتی اقامتگاه بهشت پاقلعه رامیان دارای 2 اتاق خواب هستند و قابلیت میزبانی تا 80 نفر را دارند. هر واحد اقامتی دارای سرویس بهداشتی، حمام و توالت فرنگی مستقل است که برای راحتی و انتظام بهتر به مهمانان ارائه شده است. همچنین در این واحدها یخچال و تلویزیون نیز وجود دارد تا اقامت شما را بهتر و لذت‌بخش‌تر کند. سیستم گرمایشی اتاق‌ها از طریق پکیج (گرمایش از کف) و سیستم سرمایشی از نوع اسپلیت است. علاوه بر این، در صورت درخواست می‌توانید انواع غذاهای محلی را سفارش داده و لذت ببرید.

جاذبه های گردشگری

روستای پاقلعه که در قلب جنگل زیبای هیرکانی قرار دارد، با داشتن جاذبه‌های طبیعی فراوان، مقصدی محبوب برای گردشگران می‌باشد. جنگل هیرکانی به عنوان یکی از جاذبه‌های طبیعی مهم منطقه، شامل چشمه نیلبرگ، استخر طبیعی گل رامیان، غار ناشناخته شیرآباد، جنگل دره ملا، قلعه تاریخی میران، آبشارهای سیدکلاته، انجیرچشمه، پارک جنگلی دلند و آبشارهای چفت و جوزک می‌باشد.

این جاذبه‌های طبیعی متنوع، با زیبایی‌ها و خصوصیات خاص خود، گردشگران زیادی را به سمت پاقلعه جلب می‌کنند. با بازدید از این مناطق، مهمانان می‌توانند از طبیعت بکر و دیدنی این منطقه لذت ببرند و تجربه‌ی یک سفر آرامش بخش را تجربه کنند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۶
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر ۲ روزه گرگان
هتل های مرتبط
اقامتگاه بوم گردی عمارت شبهای جعفرآباد گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی مزرعه آفتابگردان گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی عمارت توسکا گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بومخانه ددنگه گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی میرزا عابدین گرگان گلستان گرگان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}