اقامتگاه بوم گردی بیجار تالش

استان گیلان، شهر تالش، بخش حویق، روستای نصرت آباد، خیابان امام حسین، خیابان بوستان، کوچه شالیزار
امکانات و ویژگی ها
راهنمای تور
پارکینگ روباز
فضای سبز
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
صبحانه
بخاری گازی
رخت آویز
پنکه
اجاق گاز
آشپزخانه
سرویس بهداشتی ایرانی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی بیجار٬ با ظرفیتی برای اسکان و پذیرش 20 گردشگر، تشکیل شده است. این امکانات شامل یک اتاق با مساحت دوازده متری٬ یک اتاق با مساحت بیست و چهار متری و همچنین یک سوئیت با مساحت پنجاه متری می‌شود. در این اقامتگاه، اتاق‌های دوازده و بیست و چهار متری دارای توالت ایرانی و حمام اختصاصی می‌باشند. همچنین، سوئیت دارای آشپزخانه و توالت ایرانی و حمام اختصاصی است.

این خانه سنتی در قلب یک باغ کیوی و با مساحت پنج هزار مترمربع، در مجاورت یک شالیزار قرار دارد. همچنین از این اقامتگاه به آبشار زمرد و ساحل حویق نیز فاصله‌ای کم دارد. یکی از ویژگی‌های جالب این اقامتگاه، وجود تلار بین اتاق‌های دوازده و بیست و چهار متری است که نمایی کامل از زندگی روستایی شمالی را به نمایش می‌گذارد. این تلار مکانی ایده‌آل برای دورهمی و لذت بردن از هوای پاک و فضای سبز و طبیعت بکر منطقه می‌باشد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی بیجار با هدف ایجاد رفاه و آسایش برای مسافران گرامی، امکانات و خدمات متنوعی را فراهم کرده است. این امکانات شامل پارکینگ غیرمسقف، آشپزخانه عمومی با تمامی تجهیزات و وسایل مورد نیاز آشپزی، راهنمای محلی برای تورهای گردشگری، وسایل گرمایشی مانند پتو و تشک، و همچنین سیستم گرمایشی و سرمایشی از جمله بخاری گازی و پنکه رومیزی می‌باشد.

به علاوه، گردشگران دارای امکان سفارش انواع غذاهای سنتی و محلی شمالی از رستوران این اقامتگاه نیز می‌باشند. با هماهنگی قبلی با پرسنل مجموعه، مسافران می‌توانند از طعم و عطر غذاهایی چون میرزاقاسمی، باقالاقاتق، قیمه بادمجان و سایر دستورات خوشمزه لذت ببرند و تجربه یک سفر چشم‌نواز را تکمیل کنند.

جاذبه های گردشگری

منطقه اطراف اقامتگاه بوم گردی بیجار با دسترسی آسان به تعداد زیادی جاذبه طبیعی و تاریخی مهم پر از دیدنی‌های متنوع است. برخی از این جاذبه‌ها شامل آبشار زمرد، پارک جنگلی سیاه‌داران، منطقه ییلاقی و غار سوباتان، آبشار شیرآباد تالش، ساحل حویق، گردنه حیران، دریاچه سرآگاه، قلعه صلصال، پارک جنگلی گیسوم، آتشکده اسپی مزگت، و ابشار ویسادار می‌باشند. این تنوع از جاذبه‌ها به مسافران این اقامتگاه امکان می‌دهد تا تجربه‌ی متنوعی از طبیعت، تاریخ و فرهنگ منطقه را در طول اقامت خود تجربه کنند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۱
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}