اقامتگاه بوم گردی تختعلی تالش

استان گیلان، شهر تالش، کیلومتر ۱۸ جاده تالش به آستارا، روستای داوان، خیابان شهید خوش‌قدم
شروع قیمت از
۶۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
باربیکیو
کپسول آتشنشانی
راهنمای تور
پارکینگ روباز
فضای سبز
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
توالت فرنگی سیار
بالکن (تراس)
بخاری گازی
رخت آویز
اقلام بهداشتی
لوازم آشپزخانه
اجاق گاز
آشپزخانه
کولر گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه تختعلی با معماری سنتی و خصوصیات منحصر به فرد خود، به مسافران امکان اقامت در یک خانه گیلکی را ارائه می‌دهد. این خانه دارای ویژگی‌هایی چون در و پنجره‌های چوبی، تراس بزرگ، و سقف شیروانی است. با زیربنایی حدود 55 مترمربع، این خانه دو اتاق 15 متری دارد که می‌تواند تا 8 نفر اقامت دهد.

اتاق‌های خواب در این خانه به صورت کف خواب طراحی شده‌اند و یکی از اتاق‌ها دارای یک آشپزخانه مجهز با سینک، گاز، یخچال و ظروف آشپزی است. سیستم‌های گرمایش و سرمایش این اقامتگاه شامل سیستم اسپلیت و بخاری گازی می‌باشد. در زمینه بهداشتی، اقامتگاه دارای توالت ایرانی، حمام و توالت فرنگی سیار در داخل ساختمان می‌باشد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه تختعلی به مهمانان خود اجازه می‌دهد تا از حیاط خود برای پارک خودرو استفاده کنند. این اقامتگاه به مهمانان خود صبحانه رایگان ارائه می‌دهد، اما غذا در اینجا طبخ نمی‌شود. مهمانان می‌توانند از منوی غذایی که در سوئیت قرار داده شده است، انواع غذاهای محلی و سنتی را سفارش دهند و در اقامتگاه میل کنند. همچنین، این اقامتگاه دارای راهنمای محلی و پرسنلی است که به زبان انگلیسی آشنا هستند و به مهمانان اطلاعات و خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

جاذبه های گردشگری

در نزدیکی اقامتگاه تختعلی، مناظر زیبا و جاذبه‌های گردشگری متعددی وجود دارد که شامل آبشارهای دوقلوی زمرد، جنگل لیسار و جنگل گیسوم، مریان، آق اولر، قلعه صلصال، سورتمه تالش، برکه جنگلی سراگاه، پل چوبی و ساحل زیبای لیسار می‌شود.

این مناطق به دلیل داشتن مناظر طبیعی زیبا، آثار تاریخی، گورستان‌های قدیمی و آب و هوای مطبوع، توانسته‌اند گردشگران زیادی را به خود جذب کنند. امکان دسترسی به این مناطق از اقامتگاه تختعلی نیز سبب می‌شود که مهمانان بتوانند از این جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بهره‌ ببرند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۶
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}