اقامتگاه بوم گردی تکرم رشت

استان گیلان، ۲۰ کیلومتری شهر رشت، روستای تکرم
شروع قیمت از
۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
دوربین مداربسته
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
پارکینگ روباز
یخچال مشترک
فضای سبز
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بخاری نفتی
بخاری گازی
هیتر برقی
رخت آویز
پنکه
اقلام بهداشتی
سیستم تهویه هوا
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۲۵۵۰۴۷۲۲

درباره اقامتگاه

اقامتگاه سنتی انتظام با ظرفیت اسکان و پذیرش 40 گردشگر دارای مجموعه‌ای از اتاق‌ها است. این اتاق‌ها شامل یک باب اتاق 3 نفره، دو باب اتاق 4 نفره و دو باب اتاق 8 نفره می‌باشند. ارزش ذکر دارد که تمامی اتاق‌های این اقامتگاه دارای سرویس کف‌خواب هستند و تخت‌خواب ندارند. همچنین حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به صورت مشترک در محوطه اقامتگاه در دسترس می‌باشند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

به منظور تامین رفاه و رضایت بیشتر گردشگران و مهمانان، اقامتگاه بوم‌گردی فراهم‌کننده خدمات زیادی می‌باشد. این خدمات شامل پارکینگ غیر مسقف اختصاصی، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای تورهای گردشگری، وسایل گرمایشی مانند پتو و ...، یک آشپزخانه عمومی، یک سالن غذاخوری، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی مانند پنکه، بخاری برقی، بخاری گازی و نفتی، حمام مشترک و سرویس بهداشتی ایرانی را شامل می‌شود.

به علاوه، گردشگران می‌توانند با سفر به این منطقه از انواع غذاهای محلی این منطقه نظیر کباب ترش، مرغ ترش، شوید قرمه، سیر قلیه، فسنجان رشتی، فسنجان ماهی و کویی تره یا خورش کدو حلوایی لذت ببرند و آنها را در سفر خود تجربه کنند.

جاذبه های گردشگری

این منطقه دارای جاذبه‌های تاریخی شگفت‌انگیزی نظیر پل باستانی لیشاوندان، مجموعه تاریخی کمسار و خانه تاریخی فرضعلی خرم در روستای ملل چاله بیجارسر و آبشارهای زیبا نظیر دودوزن در خرمکش، لاس پشت در لپوندان، دیواکل در علیسرا و وزنه بن در سفید مزگی دیوان دره در طالقان می‌باشد.

منطقه‌ای همچنین دارای جذابیت‌های ژرف در حوزه‌های مختلف مانند مناطق جلگه‌ای جنگلی چوبر و مناطق کوهستانی سیاه مزگی است که به اشتراک‌گذاری این اطلاعات شما به گردشگران کمک خواهد کرد تا به بهترین فصل‌ها برای سفر به این منطقه، بهار و تابستان، بروند و از طبیعت و جاذبه‌های فوق‌العاده آن لذت ببرند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۴
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}