اقامتگاه بوم گردی تی تی بوم سیاهکل

استان گیلان، کیلومتر ۱۰ جاده سیاهکل به دیلمان
شروع قیمت از
۵۵۵,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
باربیکیو
کپسول آتشنشانی
حمام عمومی
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
یخچال مشترک
فضای سبز
آلاچیق
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بخاری هیزمی
بخاری گازی
رخت آویز
پنکه
سیستم تهویه هوا
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۸۴۷۸۵۸۹

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی تی تی بوم، یک اقامتگاه زیبا با معماری سنتی و زیربنایی به مساحت 80 متر مربع است. این اقامتگاه دارای یک سوئیت دو اتاقه با ظرفیت کلی 10 نفر می باشد که در اختیار مسافران به صورت دربست می‌باشد.

منظره آرامبخش این خانه با ترکیبی از چوب، گل‌ها، چهارچوب‌ها و درهای آبی فیروزه‌ای رنگین‌کمانی دارد. گل‌های زیبا در گلدان‌های سفالی به همراه چوب و چراغ‌های دل‌انگیز، همه‌ جای ایوان‌های این خانه را زینت داده‌اند. این مکان تمام علائق شما را درباره سبک زندگی روستایی در منطقه خود به نمایش می‌گذارد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

بوم گردی تی تی بوم امکانات و خدمات فراوانی را برای مسافران فراهم می‌کند. این اقامتگاه دارای یک سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و یک حمام در داخل هر اتاق است. برای تنظیم دما، از سیستم گرمایشی با بخاری هیزمی و چراغ نفتی برخوردار است و در فصل‌های گرم تابستان، سیستم سرمایشی پنکه نیز موجود است.

این بوم گردی با منوی متنوع و خوشمزه‌ای از غذاهای محلی گردشگران را پذیرایی می‌کند. از جمله غذاهای محلی که در اینجا ارائه می‌شود می‌توان به میرزا قاسمی، باقالا قاتق، فسنجان، مرغ ترش محلی و کباب قزل‌آلا اشاره کرد. این غذاها به عنوان بخشی از تجربه سفر شما به این منطقه طبیعی و فرهنگی ارائه می‌شوند.

امکانات دیگر اقامتگاه بوم گردی تی تی بوم شامل دو آلاچیق با دید به رودخانه که قابل اجاره می‌باشند، یک سرویس بهداشتی مشترک در حیاط، آشپزخانه مشترک برای مسافران، راهنمای تور محلی، پارکینگ با ظرفیت برای 50 ماشین در فضای باز، و همچنین یک ایوان با ظرفیت 10 نفر که در فصل تابستان می‌تواند به عنوان فضای خواب مورد استفاده قرار گیرد.

جاذبه های گردشگری

اطراف این بوم گردی پر از جاذبه‌های گردشگری خیره کننده است. از جمله این جاذبه‌ها می‌توان به تی تی کاروانسرای شاه عباسی که مربوط به دوران صفویه است، آبشار لونک با زیبایی فوق‌العاده، حمام تاریخی دیلمان، چشمه لاری خانی با مناظر دلنشین، بشکافته سنگ ملومه با طراحی‌های جالب و غارهای تاریخی دیلمان که پر از راز و رمز هستند، اشاره کرد. این جاذبه‌ها مانند یک سفر در زمان به دوران‌ها و تاریخ گذشته می‌باشند و تجربه‌ی دیدن آنها برای گردشگران بسیار جذاب و آموزنده است.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۲
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}