اقامتگاه بوم گردی تی تی نار خمام

استان گیلان، شهر خمام، جاده رشت - خشکبیجار، روستای کلاچاه (گانتور)، خیابان رستگاری، کوچه برزگاه
امکانات و ویژگی ها
پذیرش ۲۴ ساعته
حمام عمومی
راهنمای تور
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
فضای سبز
آلاچیق
تهویه مطبوع
تاکسی سرویس
کافی شاپ
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
سیستم گرمایش و سرمایش
سیستم تهویه هوا
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۰۲۱۳۵۷۷۰۷

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی تی تی نار، با ظرفیت پذیرش و اسکان 170 گردشگر، شامل یک خانه ویلایی با 4 اتاق خواب 5 نفره با سرویس کف خواب، مبلمان و آشپزخانه با تمامی امکانات آشپزی است. این مجموعه گردشگری همچنین دارای 17 آلاچیق درختی و زمینی (8 آلاچیق زمینی و 9 آلاچیق درختی) است که ظرفیت 16 آلاچیق حدود 8 تا 10 نفر را دارند.

یکی از آلاچیق‌ها همچنین گنجایش 30 مهمان را دارد و برای مراسماتی مانند جشن‌های تولد مناسب است. این مجتمع همچنین دارای حمام و سرویس بهداشتی مشترک با توالت ایرانی در داخل محوطه است.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی تی تی نار، با توجه به رفاه مسافران گرامی، امکانات و خدمات متعددی را فراهم کرده است. این امکانات شامل پارکینگ غیرمسقف، راهنمای محلی تورهای گردشگری، سیستم گرمایشی و سرمایشی (شامل پنکه رومیزی و شوفاژ) و... می‌شود. همچنین، اقامتگاه دارای 2 رستوران و یک کافی‌شاپ می‌باشد.

مسافران عزیز می‌توانند با هماهنگی قبلی با پرسنل اقامتگاه، از انواع غذاهای سنتی و محلی مانند میرزا قاسمی، باقلا خورشت، سیروابیج، ترش تره، شامی رشتی و... و نیز انواع نوشیدنی‌ها و دمنوش‌های کافه سفارش داده و لذت ببرند. همچنین، اقامتگاه دارای پارک کودک، استخر ماهی و پرندگان، و مسیر کالسکه نیز می‌باشد.

جاذبه های گردشگری

باغ تاریخی و عمارت چوکام، بندر انزلی، تالاب بین المللی انزلی، مسجد جامع خمام و بقعه متبرکه امامزاده حسن (ع)، روستای توریستی ماسوله، قلعه رودخان، روستای زیبا و دیدنی چاپارخانه و سایر جاذبه‌های دیدنی و گردشگری این منطقه، می‌توانند به خوبی تجربه گردشگری شما را تحت تاثیر قرار دهند. این مناطق با طبیعت و تاریخ بی‌نظیر خود، به گردشگران فرصت می‌دهند تا لحظات خاص و خوبی را در این منطقه زیبا تجربه کنند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۲
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}