اقامتگاه بوم گردی تی تی گل فومن

استان گیلان، شهرستان فومن، جاده فومن به سمت قلعه رودخان، روستای مولسکام
شروع قیمت از
۱,۱۱۲,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
جاروبرقی
کپسول آتشنشانی
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
یخچال مشترک
فضای سبز
آلاچیق
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
صبحانه
بخاری گازی
رخت آویز
پنکه
کولر گازی
سیستم تهویه هوا
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه تی تی گل با چهار اتاق در دو طبقه دارای ظرفیت پذیرش حداکثر 16 مهمان می‌باشد. دو اتاق در طبقه بالا با چشم اندازی زیبا از ییلاق و مزرعه و دو اتاق دیگر در طبقه همکف قرار دارند. این مکان فرصتی عالی برای لذت بردن از طبیعت و استراحت در محیطی آرام و دلپذیر فراهم می‌کند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اتاق‌های این اقامتگاه بدون تخت می‌باشند و مهمانان می‌توانند از سرویس کف خواب استفاده کنند. سرویس بهداشتی این اقامتگاه به صورت اشتراکی می‌باشد و شامل دو توالت ایرانی و یک حمام است. این اقامتگاه دارای سیستم گرمایش با بخاری گازی است و در حال حاضر سیستم سرمایش ندارد.

اقامتگاه تی تی گل امکان سفارش انواع غذاهای گیلانی نظیر مرغ ترش، فسنجان، باقلاقاتوق و میرزا قاسمی برای مهمانان خود فراهم کرده است، تا اوقات خوشی را در فضای زیبای این اقامتگاه تجربه کنند.

اقامتگاه بوم گردی تی تی گل از امکاناتی نظیر آشپزخانه اشتراکی با یخچال، اجاق گاز، سینک ظرفشویی و تجهیزات پخت و پز، پارکینگ غیر مسقف در داخل حیاط اقامتگاه و همچنین دارای راهنمای گردشگر برای راحتی مهمانان خود بهره می‌برد.

جاذبه های گردشگری

فومن، شهری زیبا و تاریخی در شمال کشور، با جاذبه‌های فراوانی برای گردشگران است. از جاذبه‌های طبیعی آن می‌توان به غار خون فوشه، پارک جنگلی ماسوله، روستای ماسوله، و آبشار لار چشمه اشاره کرد. اگر علاقه‌مند به صعود کوه‌ها هستید، قله شاه معلم نیز در این منطقه واقع شده است. همچنین در شهر فومن می‌توانید به بازارهای سنتی آن وارد شوید و از محصولات محلی و سوغاتی‌های جذاب خرید کنید. از دیگر جاذبه‌ها، پارک فومن، سه شنبه بازار، ییلاق آندره، سسلاق زودل سر، آبشار کوشم و چشمه آب معدنی علی زاخونی (چشمه زمزم) نیز می‌توانند سفر شما را به یک تجربه به یادماندنی تبدیل کنند.

 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}