اقامتگاه بوم گردی تی شین شفت

استان گیلان، شهر شفت، روستای خطیبان، خیابان امام خمینی، کوچه توحید ۱
شروع قیمت از
۱,۴۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
باربیکیو
کپسول آتشنشانی
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
پارکینگ روباز
فضای سبز
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
اعلام حریق
امکانات اتاق
پنکه
اقلام بهداشتی
رادیاتور
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۰۲۸۰۹۳۰۱۰

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی تی شین با داشتن 7 واحد اقامتی در دو طبقه، توانایی اسکان و میهمان‌نوازی از حداکثر 33 نفر را فراهم می‌آورد. این واحدها شامل 7 اتاق مستر با متراژها و نام‌های متفاوت می‌باشند. هر سال، اقامتگاه تی شین با فضایی گرم و صمیمی، گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را که به مناطق شمالی کشور سفر می‌کنند، می‌پذیرد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

. تمامی واحدهای اقامتی در اقامتگاه بوم گردی تی شین دارای حمام و توالت فرنگی اختصاصی می‌باشند و همچنین سیستم گرمایش از شوفاژ و سیستم سرمایش از پنکه و کولر تامین می‌شود. این اقامتگاه دارای یک پارکینگ اختصاصی و غیر مسقف با ظرفیت برای هشت تا ده خودرو در حیاط خود می‌باشد.

از دیگر امکانات و خدمات ارائه شده توسط اقامتگاه بوم گردی تی شین می‌توان به یک آشپزخانه اشتراکی مجهز با اجاق گاز، یخچال، سینک ظرفشویی و وسایل پخت و پز ابتدایی، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و یخچال اختصاصی برای هر واحد اقامتی اشاره کرد. همچنین، مهمانان می‌توانند در صورت تمایل با هماهنگی قبلی با میزبان اقامتگاه، انواع غذاهای محلی و ایرانی مانند ترش تره، میرزا قاسمی، باقالی قاتق، اناربیج و فسنجان را سفارش داده و در داخل اقامتگاه لذت ببرند.

جاذبه های گردشگری

در اطراف اقامتگاه بوم گردی تی شین، شما به وفور جاذبه‌های طبیعی و تاریخی را بیابید که هر ساله میزبان تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی می‌شوند. از جمله این جاذبه‌ها می‌توان به آبشار دودوزن، آبشار لاس پشت، آبشار وزن بن، دریاچه و سد خاکی سقالکسار، دیوان دره، خانه تاریخی فرضعلی خرم، چشمه آب شورلاکان، مرداب عینک، گوهر رود، مدرسه شاپور، پارک جنگلی امامزاده و عمارت کلاه فرنگی اشاره نمود. این جاذبه‌های فراوان به شما فرصتی برای کاوش و آشنایی با تاریخ و فرهنگ منطقه را می‌دهند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}