اقامتگاه بوم گردی جانا تنکابن

استان مازندران، شهر تنکابن، اول جاده دو هزار
شروع قیمت از
۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
باربیکیو
کپسول آتشنشانی
آشپزخانه مشترک
فضای سبز
جعبه‌ی کمک های اولیه
آلاچیق
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
کافی شاپ
امکانات اتاق
صبحانه
بخاری گازی
میز
رخت آویز
پنکه
کمد/دراور
کولر گازی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۹۱۰۰۷۲۶۷

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی جانا با دو واحد اقامتی جذاب، یک تجربه یکتا از اقامت در محیط‌های سنتی را ارائه می‌دهد. کلبه پرستو با طراحی زیبا و مواد طبیعی مانند چوب کاج و کاهگل، فضایی گرم و دل‌پذیر را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. این کلبه دارای ظرفیت 8 نفر می‌باشد و دارای تخت خواب دو نفره در طبقه پایین و یک تخت خواب دونفره در طبقه بالا (بهار خواب) است. با سیستم سرمایش پنکه رومیزی و گرمایش بخاری گازی، اقامتی راحت و دلچسب در تمام فصول سال را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. همچنین، سرویس‌های کف خواب نیز برای مهمانان در دسترس قرار دارد.

 

از سوی دیگر، سوئیت سرخه با طراحی منحصربه‌فرد خود، فضایی دل‌فریب و شگفت‌انگیز را برای اقامت به ارمغان می‌آورد. این سوئیت دارای ظرفیت 7 نفر می‌باشد و با امکانات مدرن و طراحی خاص، تجربه اقامتی لازمه را برای مهمانان خلق می‌کند. با توجه به سیستم‌های راحتی مانند سرمایش و گرمایش، اقامت در سوئیت سرخه همواره به راحتی و لذت برای مهمانان اطرافیان می‌کند. همچنین، طراحی داخلی منحصربه‌فرد و توجه به جزئیات، این سوئیت را به یک انتخاب عالی برای اقامت در اقامتگاه بوم گردی جانا تبدیل کرده است.

امکانات و خدمات اقامتگاه

هر دو واحد اقامتی این اقامتگاه، از سرویس بهداشتی (توالت فرنگی) و حمام اختصاصی بهره‌مند هستند که راحتی و ارامش اقامت را به اوج می‌برند. با مساحتی بالغ بر 1000 متر مربع، محوطه‌ای فراوان از فضای سبز، درختان میوه و گیاهان زینتی خاص، همراه با حیوانات اهلی، تجربه‌ای طبیعی و آرامش‌بخش را به مسافران ارائه می‌دهد.

در اقامتگاه بوم‌گردی جانا، گردشگران می‌توانند از تنوع غذاهای محلی و سنتی مانند باقلا قاتق، مرغ ترش، ماهی کباب، میرزا قاسمی، کباب، جوجه و سایر منوهای متنوع لذت ببرند. با هماهنگی قبلی با مسئولین اقامتگاه، مهمانان می‌توانند غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و تجربه‌ای منحصربه‌فرد از خوردن در محیط طبیعی را تجربه کنند.

امکانات فراوان از جمله پارکینگ غیرمسقف با ظرفیت 8 خودرو، سیستم‌های سرمایش و گرمایش، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای گردشگر، آشپزخانه مشترک و دیگر تسهیلات، اقامتگاه بوم‌گردی جانا را به یک مقصد ایده‌آل برای تجربه لحظات لذت‌بخش در محیطی طبیعی و آرامش‌بخش تبدیل می‌کند.

 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۶
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}