اقامتگاه بوم گردی جمال بندرگز

استان گلستان، ۱۲ کیلومتری شهر بندر گز، روستای لیوان شرقی، جمال محله، روبروی مهدیه
امکانات و ویژگی ها
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
تهویه مطبوع
تاکسی سرویس
امکانات اتاق
بخاری گازی
پنکه
لوازم آشپزخانه
اجاق گاز
کولر گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی جمال بندرگز یک خانه با تاریخچه‌ای بیش از 70 سال است و در سال 1397 پس از مرمت و بازسازی به بهره‌برداری رسید. این اقامتگاه در یک ساختمان یک طبقه قرار دارد و دو باب سوئیت دارد. یک باب سوئیت در طبقه همکف و دیگری در طبقه بالا قرار گرفته است. از آنجا که هدف این اقامتگاه حفظ معماری سنتی و القاء حس نوستالژیک است، اتاق‌های آن فاقد تخت می‌باشند.

لطفاً توجه داشته باشید که اگر افراد سالمند و خانواده‌هایی که کودک خردسال دارند، اقامت در این اقامتگاه را در نظر دارند، باید به وجود پله در بخش ورودی به سوئیت طبقه بالا توجه کنند. همچنین برای دسترسی به اقامتگاه بوم‌گردی جمال بندرگز، باید مسافتی حدود 300 متر در مسیر خاکی و بدون آسفالت را طی کنید.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی جمال بندرگز امکان برگزاری گشت و تورهای منطقه‌ای یک روزه را با هماهنگی قبلی فراهم می‌کند. شما می‌توانید با هماهنگی با مسئول اقامتگاه، گشت‌های منطقه‌ای را برنامه‌ریزی کنید. همچنین امکان سرو و پخت غذاهای محلی و نوشیدن چای آتشی در اقامتگاه وجود دارد. شما می‌توانید غذاهای محلی را سفارش داده و در اقامتگاه تجربه کنید. درباره آنتن دهی موبایل و اینترنت، در این اقامتگاه آنتن دهی موبایل خوب است و اینترنت نیز در دسترس قرار دارد. لازم به ذکر است که مسیر رسیدن به اقامتگاه جمال بندرگز به صورت آسفالت می‌باشد، بنابراین دسترسی به اقامتگاه راحتتر است.

جاذبه های گردشگری

اقامتگاه بوم‌گردی جمال بندرگز در روستای لیوان شرقی قرار دارد که فاصله آن تا مرکز شهر بندر گز حدود 12 کیلومتر است. این مکان برای گردشگران فرصتی مناسب را برای آشنایی با زندگی بومیان استان گلستان و لذت بردن از طبیعت و چشم‌اندازهای زیبای روستای لیوان شرقی فراهم می‌کند.

بعلاوه، در این منطقه جاذبه‌های گردشگری دیگری نیز وجود دارد. ساحل بندرگز و پارک جنگلی باغو از جمله این جاذبه‌ها هستند. با پیمودن حداکثر 20 کیلومتر فاصله، می‌توانید به این مناطق دسترسی پیدا کنید و از آن‌ها لذت ببرید.

بنابراین، با اقامت در اقامتگاه بوم‌گردی جمال بندرگز شما می‌توانید زندگی بومیان محلی را تجربه کنید و در کنار طبیعت زیبا و جاذبه‌های گردشگری منطقه، لحظاتی خاطره‌انگیز را سپری کنید.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر ۲ روزه گرگان
هتل های مرتبط
اقامتگاه بوم گردی عمارت شبهای جعفرآباد گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی مزرعه آفتابگردان گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی عمارت توسکا گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بومخانه ددنگه گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی میرزا عابدین گرگان گلستان گرگان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}