اقامتگاه بوم گردی جنت 2 رامسر

استان مازندران، شهر رامسر، روستای جنت رودبار
شروع قیمت از
۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
باربیکیو
آشپزخانه مشترک
یخچال مشترک
فضای سبز
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
پارکینگ
اينترنت (Wifi)
امکانات اتاق
سرویس بهداشتی ایرانی
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی جنت رامسر ، در روستایی به همین نام  با ظرفیت پذیرایی از 50 گردشگر می‌تواند میزبان شما باشد.  اقامتگاه بوم‌گردی جنت رامسر دارای 5 واحد اقامتی است. این اقامتگاه شامل دو ساختمان یک طبقه می‌باشد که در فاصله 20 متری از یکدیگر در محوطه قرار دارند. ساختمان شماره 1 در سال 1392 بازسازی شده و اکنون دارای 2 واحد اقامتی است. همچنین، ساختمان شماره 2 دارای 3 واحد اقامتی است که در سال 1396 به بهره‌برداری رسیده‌اند. واحدها در طبقات همکف و اول هر دو ساختمان قرار دارند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

برخی اتاق‌های اقامتگاه بوم‌گردی جنت به دلیل حفظ معماری سنتی، فاقد تخت هستند. همچنین، این اقامتگاه در منطقه ییلاقی قرار دارد و از سیستم سرمایشی استفاده نمی‌کند. لذا، لازم است توجه شود که ورود به برخی از اتاق‌ها در طبقه اول اقامتگاه با پله‌ها همراه است، بنابراین افراد سالمند و خانواده‌هایی که کودکان کوچکی به همراه دارند، باید این موضوع را در نظر بگیرند. 

پرسنل اقامتگاه مسلط به زبان انگلیسی هستند و می‌توانند به شما راهنمایی کنند و تورهای مختلف را برگزار کنند. همچنین، امکاناتی مانند پارکینگ باز نیز در این اقامتگاه موجود است. در آتلیه اقامتگاه بوم‌گردی جنت، شما می‌توانید با لباس‌های محلی عکس بگیرید و یکی از عکس‌های چاپ شده را به عنوان هدیه دریافت کنید. همچنین، برنامه‌هایی مانند اسب سواری و آفرود سواری نیز برای مسافران در نظر گرفته شده است. در آشپزخانه اقامتگاه، شما می‌توانید انواع غذاهای سنتی و محلی را سفارش داده و لذت ببرید. همچنین، می‌توانید در آتشکده‌ای که در محوطه اقامتگاه وجود دارد، از نوشیدن چای زغالی لذت ببرید.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}