اقامتگاه بوم گردی جوری نیشابور

استان خراسان رضوی، شهر نیشابور، به طرف جاده تربت حیدریه، حاشیه جاده، روستای جوری
شروع قیمت از
۸۵۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
کپسول آتشنشانی
حمام عمومی
راهنمای تور
پارکینگ روباز
فضای سبز
جعبه‌ی کمک های اولیه
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
اينترنت (Wifi)
کافی شاپ
امکانات اتاق
اینترنت (wifi)
پنکه
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
رادیاتور
کولر آبی
سرویس بهداشتی ایرانی
سیستم تهویه هوا
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی نگار با معماری و چیدمان سنتی و اصیل ایرانی، برای شما تجربه‌ای دلنشین و زنده کردن حس زندگی در خانه‌های باصفای سنتی و روستایی فراهم می‌کند. این اقامتگاه دارای 12 باب اتاق سنتی است که شامل 3 باب اتاق با 3 تخت، 3 باب اتاق با 2 تخت، 1 باب اتاق با 5 تخت و 1 سالن با ظرفیت 16 نفر و سرویس بهداشتی کف خواب می‌باشد. این اتاق‌ها با ارائه فضای سنتی و راحتی لازم، شما را به گذراندن زمانی آرام و لذت بخش در محیطی سنتی و اصیل دعوت می‌کنند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

امکانات و خدمات ارائه شده در اقامتگاه بوم گردی نگار برای رفاه و آسایش گردشگران عزیز شامل موارد زیر می‌باشد: پارکینگ غیر مسقف برای راحتی در پارک کردن خودرو، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی برای ارائه خدمات بهتر، اینترنت نامحدود رایگان برای اتصال به شبکه، آشپزخانه عمومی جهت استفاده از امکانات آشپزی، کباب پز برقی در محوطه پشت بام برای تهیه غذاهای گرم، وسایل گرمایشی از قبیل پتو و ... برای ایجاد راحتی در فصول سرد سال، راهنمای تورهای گردشگری برای همراهی و راهنمایی در بازدید از جاذبه‌های منطقه، سیستم سرمایشی و گرمایشی نظیر شوفاژ، کولر آبی، گازی و پنکه برای ایجاد شرایط مناسب در هوای گرم، و در نهایت داشتن سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مستقل در تمامی اتاق‌ها و وجود سرویس بهداشتی ایرانی در حیاط و محوطه اقامتگاه.

جاذبه‌های گردشگری

شهر ورزنه در خود و مناطق اطرافش دارای آثار باستانی و جاذبه‌های دیدنی فراوانی است که در نزدیکی اقامتگاه بوم‌گردی نگار واقع شده‌اند. از جمله این آثار و جاذبه‌ها می‌توان به مسجد تاریخی ورزنه، آخرین پل رودخانه زاینده رود و قلعه خشتی قورتان اشاره کرد. این مکان‌ها در فاصله کمی از اقامتگاه قرار دارند و گردشگران می‌توانند به راحتی از آنها بازدید کنند. همچنین، تالاب بین‌المللی گاو خونی، چاههای آرتیزین، کبوترخانه بزرگ شهر ورزنه، آب‌بند شاخ کنار، منزل تاریخی یوسفی ورزنه، آسیاب شتر و حیوانی، منزل میرمیران ورزنه، رباط شاه عباسی ورزنه، چشمه دستگرد و معبد آناهیتا، کاروانسرای قلعه خرگوشی، تپه‌های ماسه‌ای، رودخانه زاینده رود و دریاچه نمک نیز به عنوان جاذبه‌های دیدنی و زیبایی در منطقه شهر ورزنه مطرح هستند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۴
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 1 روزه به خواف
برنامه سفر 3 روزه به سبزوار و نیشابور
برنامه سفر 2 روزه به نیشابور
برنامه سفر ۲ روزه به مشهد
برنامه سفر ۳ روزه به مشهد
هتل های مرتبط
هتل آریو مشهد خراسان رضوی مشهد
هتل الماس2 مشهد خراسان رضوی مشهد
هتل اطلس مشهد خراسان رضوی مشهد
هتل هلیا مشهد خراسان رضوی مشهد
هتل شاکر مشهد خراسان رضوی مشهد
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}