اقامتگاه بوم گردی جیرا رامیان

استان گلستان، جاده شاهرود-رامیان، روستای باقرآباد، روستای شش آب، قلعه میران، بخش مرکزی
شروع قیمت از
۱,۳۳۵,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
باربیکیو
کپسول آتشنشانی
آشپزخانه مشترک
پارکینگ روباز
خدمات تور
جعبه‌ی کمک های اولیه
بالکن (تراس)
اينترنت (Wifi)
کافی شاپ
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
جا کفشی
شومینه هیزمی
سیستم گرمایش و سرمایش
لوازم آشپزخانه
سرویس بهداشتی فرنگی
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

یکی از اقامتگاه‌های موجود در استان گلستان که می‌تواند برای سکونت گردشگران، گزینه مناسبی باشد، اقامتگاه بوم‌گردی جیرا در شهرستان رامیان است. این اقامتگاه زیبا در زمین 3 هکتاری ساخته شده است. همچنین این اقامتگاه دارای 2 سال غذاخوری بزرگ به ظرفیت 380 نفر بوده و همچنین می‌تواند حدود 100 نفر گردشگر را در خود اسکان دهد. در واقع اقامتگاه بوم‌گردی جیرا جز بزرگ‌ترین اقامتگاه‌های سنتی در استان گلستان محسوب می شود.

اقامتگاه بوم‌گردی جیرا رامیان دارای 10 واحد اقامتی، شامل 3 واحد دوخوابه 90 متری و 120 متری و 7 واحد یک‌خوابه 35 و 50 متری است. ظرفیت واحدهای یک‌خوابه می‌تواند بین 5 الی 8 نفر و ظرفیت واحدهای بزرگ آن می‌تواند بین 10 الی 15 نفر باشد. تمامی واحدهای اقامتی در این اقامتگاه دارای امکانات اصلی مانند توالت ایرانی، فرنگی، حمام، آشپزخانه مجهز، اسپلیت، شومینه هیزمی است.

امکانات و خدمات اقامتگاه

این اقامتگاه به دلیل داشتن دو سالن غذاخوری بزرگ، می‌تواند محل مناسبی برای برگزاری مهمانی‌ها هم باشد. در این رستوران، انواع غذاهای ایرانی و محلی نیز سرو می‌شود که می‌توان اقدام به سفارش هرکدام نمود. همچنین در محوطه این اقامتگاه، کباب‌پز ذغالی هم وجود دارد که می‌توان برای تهیه کباب از آن به‌صورت شخصی استفاده کرد. 

از طرفی پخت نان محلی در تنور اقامتگاه هم صورت می‌گیرد. به‌صورت کلی با اقامت در اقامتگاه بوم‌گردی جیرا می‌توان یک سبک زندگی بسیار ساده و سنتی را تجربه کرد و از سفر به این اقامتگاه، لذت زیادی برد. در این اقامتگاه، راهنمای تور گردشگری هم وجود دارد که می‌توانید از آنها برای گشت‌وگذار استفاده کنید. 

جاذبه های گردشگری

شهرستان رامیان واقع در شرق استان گلستان، در یک منطقه جلگه‌ای و کوهستانی واقع شده است و هرساله مسافران زیادی برای گردش در این منطقه، سفر می‌کنند. از جمله جاذبه‌های گردشگری این نواحی می‌توان به قلعه میران اشاره کرد. همچنین وجود آبشارهای بسیار زیبا در این منطقه از دیگر جاذبه‌های گردشگری محسوب می‌شود. آبشار سرخه کمر، آبشار پشمکی، آبشار جوزک و آبشارهای زیبای شیرآباد برخی از این آبشارها هستند

 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۲
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر ۲ روزه گرگان
هتل های مرتبط
اقامتگاه بوم گردی عمارت شبهای جعفرآباد گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی مزرعه آفتابگردان گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی عمارت توسکا گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بومخانه ددنگه گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی میرزا عابدین گرگان گلستان گرگان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}